  • 11. Data: 2011-01-18 20:39:20
    Temat: Re: czy zgłaszać (AC)
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Yogi(n) w <news:4d35e257$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .
    [...]

    > Nie, zaskakuje mnie jednak liczba osób, które starają się odpowiadać na
    > zadawane na grupie pytania, czytając BEZ ZROZUMIENIA pytanie.
    [...]
    > Hint - pytanie brzmiało mniej więcej: czy ustalenie
    > wysokości utraty zniżki wiąże się z koniecznością zgłoszenia szkody.

    Nie, brzmiało dokładnie tak:
    "- czy trzeba zgłosić, szkodę (AC), aby ustalić czy naprawa wiąże się ze
    zwiększeniem składki / utratą zniżek?"

    O wysokość nikt nie pytał -- "Nie, przynajmniej w Compensie i Hestii nie
    trzeba zgłaszać, żeby się dowiedziec ile % składki tracisz" -- nie
    przeczytałeś pytania ze zrozumieniem?

    > Wskaż proszę odpowiedź na takie pytanie w OWU.

    Przytoczyłem, ale czujnie wyciąłeś, więc proszę raz jeszcze:
    "Po każdej szkodzie, za którą wypłacono odszkodowanie, z wyjątkiem szkód
    kradzieżowych i szkód polegających na uszkodzeniu wnętrza pojazdu przez
    osoby, których przewóz wymagany był potrzebą udzielenia pomocy medycznej,
    następuje przemieszczenie o dwie klasy bonus - malus w górę tabeli"

    A tu masz OWU AC Hestii, o której pisałeś:

    § 2
    1. Za opłatą dodatkowej składki ubezpieczenie Autocasco
    może zostać rozszerzone o ubezpieczenie ryzyka utraty zniżki
    za bezszkodową kontynuację ubezpieczenia w Ergo Hestii i
    bezszkodowy przebieg ubezpieczenia.
    2. W przypadku gdy w okresie ubezpieczenia Autocasco dojdzie do
    nie więcej niż jednej szkody skutkującej wypłatą odszkodowania z
    tytułu niniejszej umowy to Ubezpieczony zachowuje przysługujące
    mu zniżki za bezszkodową kontynuację ubezpieczenia w Ergo Hestii i
    bezszkodowy przebieg ubezpieczenia na dotychczasowym poziomie.
    3. Jeżeli w trakcie okresu ubezpieczenia dojdzie do więcej niż
    jednej szkody, to przy zawieraniu kolejnej umowy ubezpieczenia
    Autocasco zniżki bądź zwyżki za przebieg ubezpieczenia oblicza się
    biorąc pod uwagę wszystkie szkody poza jedną objętą ochroną na
    mocy niniejszej klauzuli. Jednocześnie Ubezpieczony traci zniżkę za
    bezszkodową kontynuację ubezpieczenia w Ergo Hestii.
    </quote>

    Z przytoczonych fragmentów OWU nie potrafisz wydedukować, że nie trzeba
    zgłaszać szkody, żeby poznać odpowiedź na zadane pytanie, że nie trzeba
    dzwonić do Hestii...?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2011-01-18 23:02:55
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    .

    > Nie, brzmiało dokładnie tak:
    > "- czy trzeba zgłosić, szkodę (AC), aby ustalić czy naprawa wiąże się ze
    > zwiększeniem składki / utratą zniżek?"

    I to jest coś innego? Ciekawą logiką zaiste kolega się kieruje.

    > O wysokość nikt nie pytał -- "Nie, przynajmniej w Compensie i Hestii nie
    > trzeba zgłaszać, żeby się dowiedziec ile % składki tracisz" -- nie
    > przeczytałeś pytania ze zrozumieniem?

    Nie, to się nazywa doprecyzowanie.

> [...]
    > osoby, których przewóz wymagany był potrzebą udzielenia pomocy medycznej,
    > następuje przemieszczenie o dwie klasy bonus - malus w górę tabeli"

    No i co? Wynika z tego tylko tyle, że po każdej szkodzie itd. - jest opisane
    w TWOICH OWU. Niekoniecznie w pytającego.

    > Z przytoczonych fragmentów OWU nie potrafisz wydedukować, że nie trzeba
    > zgłaszać szkody, żeby poznać odpowiedź na zadane pytanie, że nie trzeba
    > dzwonić do Hestii...?

    Do Hestii nie trzeba. Skąd "wydedukowałeś", że pytający ma ubezpieczenie w
    Hestii?

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 13. Data: 2011-01-18 23:04:14
    Temat: Re: czy ?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > 'Tom N' wrote:
    > Ale przyznam się, że z premedytcją napisałem o konieczności czytania, bo

    A doszedłeś już o jaką prędkość minimalną chodziło Ci w wątku "Stawiam
    tezę..."?
    Czy dalej się motasz?

  • 14. Data: 2011-01-19 00:03:12
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Yogi(n) w <news:4d360e0f$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .
    > I to jest coś innego?

    Mniej więcej nie.

    > Ciekawą logiką zaiste kolega się kieruje.

    Jakoś nie przeszkadza Ci ta sama logika napisać to co poniżej

    > Nie, to się nazywa doprecyzowanie.

    O właśnie.

    > No i co? Wynika z tego tylko tyle, że po każdej szkodzie itd. - jest opisane
    > w TWOICH OWU. Niekoniecznie w pytającego.

    Ja nie odpowiedziałem inicjatorowi wątku -- w przeciwieństwie do Ciebie --
    "Nie,..."

    > Do Hestii nie trzeba. Skąd "wydedukowałeś", że pytający ma ubezpieczenie w
    > Hestii?

    Czytasz czasem to co sam piszesz, bo, że tego co inni piszą nie czytasz, to
    już wiadomo.

    Zgadnij kto to napisał:
    "Nie, przynajmniej w Compensie i Hestii nie trzeba zgłaszać, żeby się
    dowiedziec ile % składki tracisz. Wystarczy telefon."

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 15. Data: 2011-01-19 00:53:55
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    .

    > Mniej więcej nie.

    Nie? Bo?

    > Jakoś nie przeszkadza Ci ta sama logika napisać to co poniżej

    Bo to - gdybys czytał ze zrozumieniem to wiedziałbyś - jest odpowiedź na
    pytanie. Nie pitolenie.

    > O właśnie.

    Chcesz powiedzieć, że Ty cokolwiek doprezyzowałeś, czy tylko potwierdzasz
    moje zdanie?

    > Ja nie odpowiedziałem inicjatorowi wątku -- w przeciwieństwie do Ciebie --
    > "Nie,..."
    No właśnie. Brawo. Wiemy gdzie jesteśmy. To teraz wróć do początku wątku i
    napisz coś na temat.

    > Czytasz czasem to co sam piszesz, bo, że tego co inni piszą nie czytasz,
    > już wiadomo.

    Komu wiadomo? Znowu coś sobie uroiłeś, opatrzyłes nieistniejącymi
    założeniami i "wydedukowałes"?

    > Zgadnij kto to napisał:
    > "Nie, przynajmniej w Compensie i Hestii nie trzeba zgłaszać, żeby się
    > dowiedziec ile % składki tracisz. Wystarczy telefon."

    No i to jest własnie odpowiedź na pytanie - przykład. A własciwie dwa.
    Napisz prosze - tylko konkretnie, bez komunałów jak do tej pory - czy to
    nieprawda? A może to nie jest odpowiedź na pytanie autora wątku? A może stoi
    w sprzeczności z zapisami w OWU?

  • 16. Data: 2011-01-19 01:34:54
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Yogi(n) w <news:4d362812$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .

    > Nie? Bo?

    Znowu masz kłopoty z podstawami logiki zdań

    Dobrze niech będzie Ci "mniej więcej tak"

    > Bo to - gdybys czytał ze zrozumieniem to wiedziałbyś - jest odpowiedź na
    > pytanie. Nie pitolenie.

    Piszesz o pitoleniu w stylu:
    A doszedłeś już o jaką prędkość minimalną chodziło Ci w wątku "Stawiam
    tezę..."?
    W wypadku Bydlęcia to nie nowość (vide wątek o stawianiu tezy)

    > Chcesz powiedzieć, że Ty cokolwiek doprezyzowałeś, czy tylko potwierdzasz
    > moje zdanie?

    Tak, potwierdzam Twoje zdanie, że pitolisz

    > No właśnie. Brawo. Wiemy gdzie jesteśmy. To teraz wróć do początku wątku i
    > napisz coś na temat.

    Znowu sie popisałeś umiejętnością czytania:

    <q>
    > No popatrz, ja swoją przeczytałem i nie ma w niej mowy o tym, czy żeby
    > DOWIEDZIEĆ się, ile stracę zniżek, muszę złosić szkodę.
    A ja swoją przeczytałem, a w niej stoi, że OWU to integralna część umowy, a
    w tej integralnej części stoi:
[...]
    </q>

    > No i to jest własnie odpowiedź na pytanie - przykład. A własciwie dwa.
    > Napisz prosze - tylko konkretnie, bez komunałów jak do tej pory - czy to
    > nieprawda?

    Prosisz masz: w przypadku AC dla pojazdu ubezpieczonego w Hestii
    telefonowanie jest bezcelowe, wystarczy przeczytać OWU

    > A może to nie jest odpowiedź na pytanie autora wątku? A może stoi
    > w sprzeczności z zapisami w OWU?

    Ty nie zadawaj tylu /nowych/ pytań, tylko dlatego, że się zagubiłeś już przy
    tezie, kilka wiadomości wcześniej.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 17. Data: 2011-01-19 12:34:04
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    kiepski pisze:

    > - czy trzeba zgłosić, szkodę (AC), aby ustalić czy naprawa wiąże się ze
    > zwiększeniem składki / utratą zniżek? - czy tracę gwarancję na blachy
    > naprwiając poza autoryzowanym serwisem?

    Możesz też nie naprawiać i wtedy.... też stracisz gwarancje z powodu
    uszkodzenia nie wynikającego z winy producenta, tzn. zarysowanie zrobione
    przez Ciebie.

    --
    Piotr Czyż

  • 18. Data: 2011-01-21 18:02:53
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    .

    > Znowu masz kłopoty z podstawami logiki zdań
    Wolę mieć takie *problemy* z logiką, niż Twoje kłopoty z czytaniem ze
    zrozumieniem

    > Dobrze niech będzie Ci "mniej więcej tak"
    Łaał. No tak, to wszystko wyjasnia...
    Wiedziałem, że nie warto było czytać Twojej odpowiedzi, ale że aż tak...

    > Tak, potwierdzam Twoje zdanie, że pitolisz
    Normalnie, siłą argumentu taka, że aż przysiadłem z wrażenia. Nie jesteś
    przypadkiem kuzynem Staniaka?

    > Znowu sie popisałeś umiejętnością czytania:
    Ja tę umiejętność opanowałem w wieku czterech lat, ale istotniejsza jest
    Twoja umiejętność czytania ze zrozumieniem. Wciąż czekamy na jakiś dowód,
    choćby mnimalny. Hint - szczekać potrafi byle bydlę, odpowiedzieć niestety
    nie...

> [...]
    > osoby, których przewóz wymagany był potrzebą udzielenia pomocy medycznej,
    > następuje przemieszczenie o dwie klasy bonus - malus w górę tabeli"
    I pytanie wątkotwórcy dotyczyło Twoich OWU w Hestii, oczywiście.

    > Ty nie zadawaj tylu /nowych/ pytań, tylko dlatego, że się zagubiłeś już
    > przy
    > tezie, kilka wiadomości wcześniej.

    Gdybyś odpowiedział (po przeczytaniu ze zrozumieniem) na pierwsze, zamaist
    wpierdzielać sie pomiędzy wódkę i zakąskę, nikt nie generowałby kolejnych
    pytań. A to, że odpowiedź na nie Cię przerosła, oczywiście żadnego
    zdziwienia nie wywołuje, raczej totalny zieeeeew. Potrafisz tylko brnąć w
    bezsensowną wymianę zdań bez argumentów, ale wybacz, mnie naprawdę twój
    strumień świadomości nie inteersuje, zwłaszcza po lekturze tych kilku
    żałosnych próbek, zanudziłeś mnie.

  • 19. Data: 2011-01-21 19:34:05
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Yogi(n) w <news:4d39bc3e$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .
    [...]
    > I pytanie wątkotwórcy dotyczyło Twoich OWU w Hestii, oczywiście.

    Yogi(n) może pisać o Hestii i Compensie, pomimo, że pytanie nie dotyczyło
    OWU tychże, inni nie mogą o swoim TU napisać...
    Zważywszy całość Twoich wypocin i wycieczek ad personam, wygląda, że Ci się
    piaskownice pomyliły.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 20. Data: 2011-01-22 00:59:40
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    .
    > Yogi(n) może pisać o Hestii i Compensie, pomimo, że pytanie nie dotyczyło
    > OWU tychże, inni nie mogą o swoim TU napisać...
    Oczywiście słówko "przynajmniej" oraz fakt, że ani słowem nie wspominam o
    OWU jakoś Ci umknęły.

    > Zważywszy całość Twoich wypocin i wycieczek ad personam, wygląda, że Ci
    > się
    > piaskownice pomyliły.
    Ty zaś swoją przywlokłeś do usenetu...