  • 21. Data: 2023-04-03 14:45:40
    Temat: Re: czy jak silnik bierze olej
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-04-2023 o 09:15, JDX pisze:
    > On 03.04.2023 08:45, J.F wrote:
    > [...]
    > Do 0,5-0,6 litra na 1000 km to normalne zużycie podawane czasami przez
    > producentów, np. kiedyś przez opla

    I efekt jest od razu wyczuwalny jak jedziesz za takim padłem tej marki....

  • 22. Data: 2023-04-03 18:21:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Apr 2023 14:45:40 +0200, Cavallino wrote:

    > I efekt jest od razu wyczuwalny jak jedziesz za takim padłem tej marki....

    Nie mówie nie ... ale to twoj problem.
    Za wolno jedziesz albo za blisko :-)

    J.

  • 23. Data: 2023-04-03 22:17:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6429a5df$0$19602$65785112@news.neostrada.pl>
    user cef pisze tak:

    > No to nie bierze tylko wypluwa :-)
    > pomijam już to na co zwraca uwagę Lord,
    > bo zakładam, że przygłupi nie jesteś.

    To całe szczęście że wypluwa a nie połyka.

    Ale chyba tylko rozgrzany w czasie jazdy.
    Jechałem tam z prędkością 130-140km/h

    W gościach stał pod domem szkło-marmury.
    Nie zabrudził podjazdu.

    W drodze powrotnej ostrożnie 105km/h.

    Może wyciek się zasklepił sam ;)
    Samochód najbardziej psuje się kiedy stoi.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 24. Data: 2023-04-04 05:46:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-04-2023 o 18:21, J.F pisze:

    > Nie mówie nie ... ale to twoj problem.

    I dlatego czym szybciej zakończy się produkcja czegoś takiego, tym lepiej.
    Właśnie z powodu takich dzbanów, którzy uważają że można dowolnie
    smrodzić niesprawnym złomem naookoło.
    Producentów też w to wliczam rzecz jasna.

  • 25. Data: 2023-04-04 06:05:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Apr 2023 05:46:40 +0200, Cavallino wrote:

    > I dlatego czym szybciej zakończy się produkcja czegoś takiego, tym lepiej.
    > Właśnie z powodu takich dzbanów, którzy uważają że można dowolnie
    > smrodzić niesprawnym złomem naookoło.

    Wtedy uwazalem, ze jak obywatel chce czystego powietrza, to musi
    zaglosowac na wladze, która zlikwiduje zaporowe cła na samochody
    uzywane :-P

    Oczywiscie mogłem tez kupic nowe ... nie mialy skladango oparcia
    kanapy ... tzn niektore miały, ale to juz inna klasa cenowa..

  • 26. Data: 2023-04-04 06:12:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-04-2023 o 06:05, J.F pisze:

    > Wtedy uwazalem, ze jak obywatel chce czystego powietrza, to musi
    > zaglosowac na wladze, która zlikwiduje zaporowe cła na samochody
    > uzywane :-P

    Czyli dzban pełną gębą.
    Ja już wtedy wiedziałem, że trzeba dokładnie odwrotnie.

  • 27. Data: 2023-04-04 07:13:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Apr 2023 06:12:11 +0200, Cavallino wrote:

    > Czyli dzban pełną gębą.
    > Ja już wtedy wiedziałem, że trzeba dokładnie odwrotnie.

    Obywatel niech robi jak chce ... mój smród zostaje z tyłu :-)

    J.