    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: czy SIMplus jeszcze ważny - sprawdzenie
    Date: Wed, 29 Jul 2009 15:44:49 +0200

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1ba46698-67d2-48f5-869e-7875b3f948b4@w41g2000yq
    b.googlegroups.com...
    >Mam simplusa którego ze 4 miesiące nie używałem (i nie doładowywałem).
    Jak teraz sprawdzić czy jest jeszcze co doładowywać? (Jak na razie to
    nic nie można z tym przeciez zrobić bo przy próbie jakiejkolwiek
    operacji dopomina się o doładowanie)

    Jezeli loguje si edo sieci i nawyswietlaczu pojawia sie napis "Plus GSM" to
    znaczy, ze mozna doladowac.
    Jesli bedzie caly czas "szukanie sieci", "sieć zabroniona" itp. to wtedy
    znaczy, ze nie ma juz co doladowywac.
    Poza tym sprobuj zadzwonic na numer 5555

    Pozdrawiam
    SDD