    Date: Sat, 24 Jul 2010 16:57:01 +0200
    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: czemu nie RS6 ?

    Audi RS6 avant 2005-2006
    Już prawie jestem zdecydowany, już mam obadane 3 egzemplarze do
    obejrzenia i ocenienia, umówiony wyjazd na oglądanie i powrót jednym z
    nich (do germanii), znam mniejwięcej ich historię... Ale prawie wszyscy
    wokół usiłują mi wybić z głowy taki zakup, podając wszystkie możliwe
    przeciw (od "a po co ci", "będzie za dużo palić", do "to bardzo niedobre
    auto, słyszałem że się psują", oczywiście nikt takiego nie miał) ale bez
    sensownego uzasadnienia. Najlepiej jakbym sobie kupił Octawię albo
    ostatecznie A6 3.0tdi z 2008 poleasingową...
    Czy na prawdę popełniam jakąś zbrodnię rzucając się na taki pojazd, z
    przebiegami (wg Dekra i salonu rzeczywistymi) rzędu 100-130tyś km?

    Spalanie rzędu 13-20l/100 mnie nie przeraża, zwłaszcza że to nie jedyny
    pojazd "w domu", po mieście jeździć na zakupy tym nie będę, raczej trasy
    na drugi koniec Europy.
    Autami które mają po >100KM/T jeździłem, AWD, RWD
    Osobiście wolałbym chyba starszą "porządną" konstrukcję właśnie z
    2000-2005 "przed-lift" niż coś nowszego, bo im nowsze tym więcej
    możliwych problemów (choćby z doborem interfejsu by cośtam
    zdiagnozować), ale może się mylę?
    Obecne wynalazki (zwłaszcza w podobnej cenie, ~100tyś) zasmucają mnie
    swoją konstrukcją i wykonaniem (wygląda że dookoła konstruktorów chodził
    księgowy z pytaniem "a nie da się tego taniej zrobić?")

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173