  • 21. Data: 2012-06-15 19:28:34
    Temat: Re: czarne tablice rejestracyjne
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Bydlę" napisał:

    > Tak.

    Nie

    > Bo to jest zupełnie inny przypadek niz czarne.

    Białe to białe...
    Sprzedałem jakiś czas temu poloneza z czarnymi tablicami. Został
    przerejestrowany na nowego właściciela. Tablice zostały czarne. WK ten sam.

    pozdr
    lublex

  • 22. Data: 2012-06-15 22:12:34
    Od: Smolk <s...@g...com>

    Rok temu wymieniłem dowód na nowt z 1 pieczątką i tablice mam dalej czarne. Nie ma
    obowiązku wymiany na białe :)

  • 23. Data: 2012-06-15 23:28:34
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-15 17:28:34 +0000, "lublex" <l...@o...pl> said:

    > Nie

    > Białe to białe...

    A czarne to czarne.
    Przecież wypunktowałem to...
    ;>

    > Sprzedałem jakiś czas temu poloneza z czarnymi tablicami.

    Świetnie. I tak precyzyjnie...
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2012-06-16 10:55:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pawel \"O'Pajak\"

    > No wlasnie, po co? Objasnisz?

    Są dużo bardziej czytelne, szczególnie w słabym oświetleniu. Możliwość
    używania starych, porozwalanych tablic kilkanaście lat po zmianie wzoru
    to jakiś absurd. Zrozumiałe, że powinien być jakiś okres przejściowy, ale
    5-10 lat wydaje się aż nadto.

  • 25. Data: 2012-06-16 10:58:33
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > A czarne to czarne.
    > Przecież wypunktowałem to...
    > ;>
    > Świetnie. I tak precyzyjnie...

    14.04.2006r. (Wielki Piątek). Teraz masz dokładnie, a skoro tak, to może
    podasz jakieś uzasadnienie Twoich poglądów nt. konieczności wymiany tablic
    czarnych przy sprzedaży pojazdu w tym samym powiecie. Albo chociaż podaj
    adres magla w którym tak wartościową wiedzę zdobywasz..
    EOT

    pozdr
    lublex

  • 26. Data: 2012-06-16 11:39:57
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Są dużo bardziej czytelne, szczególnie w słabym oświetleniu.

    Ja tam nie mam problemow z odczytaniem takich tablic, no chyba, ze
    zapomne okularow. Zreszta nie widze potrzeby czytania tablic, czarne
    tablice sa juz na tyle rzadko spotykane, ze sie wrecz wyrozniaja.
    W szkolach pisze sie biala kreda po czarnej tablicy, czasem po
    ciemnozielonej i jest git.

    > Możliwość
    > używania starych, porozwalanych tablic kilkanaście lat po zmianie wzoru
    > to jakiś absurd.

    Absurdem to jest zmiana tablic przy kupnie auta, zmienianie literek PL
    na gwiazdki, "miekkie" dowody itd. Czarne tablice wykrusza sie razem z
    samochodami, w skrajnym przepadku wlasciciel zamieni je na zolte.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 27. Data: 2012-06-16 21:36:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pawel \"O'Pajak\"

    > Ja tam nie mam problemow z odczytaniem takich tablic

    Widziałeś kiedykolwiek jedne i drugie? W tych nowych białe tło jest
    odblaskowe, stare to po prostu litery wymalowane zwykłą białą farbą na
    czarnej blasze.

  • 28. Data: 2012-06-16 23:01:14
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-16 08:58:33 +0000, "lublex" <l...@o...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > 14.04.2006r. (Wielki Piątek). Teraz masz dokładnie

    Jasne. ;>
    Dalej bez sensu. Jedne pies, czyś katolik, czy była środa, czy kupujący
    chciał herbatę.
    Ważne jest skąd był on, a skąd ty. A dokładniej - gdzie pojazd był
    rejestrowany i gdzie miał być.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2012-06-17 12:19:56
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Widziałeś kiedykolwiek jedne i drugie? W tych nowych białe tło jest
    > odblaskowe, stare to po prostu litery wymalowane zwykłą białą farbą na
    > czarnej blasze.

    Nie porownywalem, ale na prawde nie mam problemu z odczytaniem czarnych.
    Nie widze potrzeby czytania ich z przelatujacej ISS. To nie jest element
    poprawiajacy bezpieczenstwo, odblaski sa w tylnych swiatlach. Nie widze
    potrzeby wymieniania tych tablic, zawracania ludziom glowy i narazania
    ich na wydatki. Ludzie zwykle pracuja, nie ma potrzeby, zeby zwalniali
    sie z pracy i stali w wydz. komunikacji, bo ktos wymyslil sobie nowy
    wzor tablic. Wystarczy, ze jako kierowcy placimy najwieksze podatki, a
    urzedasy od switu do nocy pracuja nad tym, jak by tu utrudnic ludziom zycie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 30. Data: 2012-06-17 12:32:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Jun 2012 12:19:56 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
> [...]
    > urzedasy od switu do nocy pracuja nad tym, jak by tu utrudnic ludziom zycie.

    I dobrze mowisz, aczkolwiek policjant nie mogacy odczytac tablic samochodu
    przejezdzajacego 150 obok suszarki, to jest element wplywajacy na
    bezpieczenstwo :-)

    A takie odczytanie jest dosc trudne ... aczkolwiek kiedys gdy wiekszosc
    byla czarna, to sprawdzalem jak mi idzie odczyt tablic pojazdow z
    naprzeciwka (a suma predkosci rzedu 150) ... i wtedy lepiej mi sie czytalo
    stare tablice. Kwestia przyzwyczajenia.

    Na fotki w FR tez moglo miec wplyw ... a to element wplywajacy na
    bezpieczenstwo ;-)

    J,