  • 1. Data: 2011-09-14 16:57:18
    Temat: css i formularz
    Od: "DG" <d...@o...europejski.eu>

    Co muszę zrobić aby ustawić wielkość formularza właściwość width dla
    elementu form nie działa może coś innego
    Pozdrawiam
    DG

  • 2. Data: 2011-09-14 17:19:31
    Temat: Re: css i formularz
    Od: Anna <a...@n...net>

    W dniu 14.09.2011 18:57, DG pisze:
    > Co muszę zrobić aby ustawić wielkość formularza właściwość width dla
    > elementu form nie działa może coś innego

    Chodzi o szerokość?
    Jeśli szerokość to width
    http://www.w3.org/TR/CSS2/visudet.html#the-width-pro
    perty

    Może zapominasz podać jednostki, ale co dokładnie jest źle niestety nie
    wiem, bo szklana kula ostatnio uległa awarii.

    Jeśli wrzucisz kod to może coś się wymyśli.