eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetco znowu z dyskami
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 53

  • 51. Data: 2012-02-14 01:30:17
    Temat: Re: co znowu z dyskami
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 21:01:59 +0100, WiesłaW napisał(a):

    (ciach...)
    >> No właśnie - zupełnie przypadkowo mające potwierdzać twoją kłamliwą tezę.
    >
    > Mierzi Cię, że są popularne, przypadkowe czy to, że ceny są prawdziwe?
    > Czy naprawdę musisz mieć do mnie pretensje, że w Komputroniku są takie,
    > a nie inne (czyt wyższe) ceny?

    WiesłaW - ale to, że w danym sklepie cena jest wyższa i ktoś się tam
    decyduje na zakup, to już danego nabywcy sprawa. Ja swego czasu
    przyoszczędziłem oszałamiającą wręcz kwotę 50 czy 70 zł. Telefon kupiłem
    przez net w sklepie mieszczącym się w Krakowie (mieszkam w Warszawie). Jak
    się telefon spieprzył, to cyrk z wymianą go na wreszcie działający
    egzemplarz trwał łącznie około 300 dni...

    Informacje o tym, gdzie jest taniej, gdzie jest drożej uzyskać jest
    stosunkowo łatwo. Mnie brakuje czegoś innego - solidnej informacji, gdzie i
    jak załatwiane są sprawy związane z reklamacją, naprawą / wymianą padniętego
    sprzętu. IMVHO to, jak się jest obsłużonym w sytuacji, kiedy zakupiony
    sprzęt zdechł, tak naprawdę pokazuje klasę sprzedawcy.

    (ciach...)

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ Tylko głupcy się nie zmieniają. (G. Zapolska) ]


  • 52. Data: 2012-02-14 07:15:31
    Temat: Re: co znowu z dyskami
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-02-14 02:30, Przemysław Ryk wrote:
    > Dnia Sat, 11 Feb 2012 21:01:59 +0100, WiesłaW napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >>> No właśnie - zupełnie przypadkowo mające potwierdzać twoją kłamliwą tezę.
    >>
    >> Mierzi Cię, że są popularne, przypadkowe czy to, że ceny są prawdziwe?
    >> Czy naprawdę musisz mieć do mnie pretensje, że w Komputroniku są takie,
    >> a nie inne (czyt wyższe) ceny?
    >
    > WiesłaW - ale to, że w danym sklepie cena jest wyższa i ktoś się tam
    > decyduje na zakup, to już danego nabywcy sprawa. Ja swego czasu
    > przyoszczędziłem oszałamiającą wręcz kwotę 50 czy 70 zł. Telefon kupiłem
    > przez net w sklepie mieszczącym się w Krakowie (mieszkam w Warszawie). Jak
    > się telefon spieprzył, to cyrk z wymianą go na wreszcie działający
    > egzemplarz trwał łącznie około 300 dni...
    >
    > Informacje o tym, gdzie jest taniej, gdzie jest drożej uzyskać jest
    > stosunkowo łatwo. Mnie brakuje czegoś innego - solidnej informacji, gdzie i
    > jak załatwiane są sprawy związane z reklamacją, naprawą / wymianą padniętego
    > sprzętu. IMVHO to, jak się jest obsłużonym w sytuacji, kiedy zakupiony
    > sprzęt zdechł, tak naprawdę pokazuje klasę sprzedawcy.

    Tu wkrada się inny wątek, otóż rotacja i zmienność w zakresie małych
    podmiotów jest znacznie większa niż w przypadku dużych firm, także te
    oceny zawsze będą oznaczone tym problemem. Minie pare lat, rynek się
    skonsoliduje i de facto będziemy wybierać z kilkunastu, kilkudziesięciu
    sklepów w zależności od branży/lokalizacji. W tym samym wypadku jest
    szansa właśnie na wartościowość ocen obsługi posprzedażnej, bo mi też
    tego wyraźnie brakuje. Same komentarze to troche za mało, ze względu na
    ich naturę.


    >
    > (ciach...)
    >


  • 53. Data: 2012-02-14 10:37:00
    Temat: Re: co znowu z dyskami
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 14-02-2012 o 02:30 Przemysław Ryk napisał na pl.comp.pecet:

    > WiesłaW - ale to, że w danym sklepie cena jest wyższa i ktoś się tam
    > decyduje na zakup, to już danego nabywcy sprawa. Ja swego czasu
    > przyoszczędziłem oszałamiającą wręcz kwotę 50 czy 70 zł. Telefon kupiłem
    > przez net w sklepie mieszczącym się w Krakowie (mieszkam w Warszawie).
    > Jak
    > się telefon spieprzył, to cyrk z wymianą go na wreszcie działający
    > egzemplarz trwał łącznie około 300 dni...

    Ależ dla mnie to jest sprawa jasna jak słońce. Oczywiście zawsze przed
    zakupem analizuję "za i przeciw" i czasami kupuję drożej z mniejszym
    ryzykiem. Po prostu - czy ja kupię w drogim sklepie to moja sprawa, ale
    przez to sklep tanim się nie stanie. Akurat wspomniany wcześniej sklep
    nie łapie się w kategorii "tanio" i nie wykazuje niczym szczególnym w
    kategorii "gwarancja".

    > Informacje o tym, gdzie jest taniej, gdzie jest drożej uzyskać jest
    > stosunkowo łatwo. Mnie brakuje czegoś innego - solidnej informacji,
    > gdzie i
    > jak załatwiane są sprawy związane z reklamacją, naprawą / wymianą
    > padniętego
    > sprzętu. IMVHO to, jak się jest obsłużonym w sytuacji, kiedy zakupiony
    > sprzęt zdechł, tak naprawdę pokazuje klasę sprzedawcy.

    Racja. Trudno o taką informację. Można się pocieszać jednak tym, że
    niektórzy producenci stosują coraz częściej gwarancję door to door.
    Zawsze w miarę możliwości wybieram taki wariant. Sprawdzałem - działa :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

strony : 1 ... 5 . [ 6 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: