eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetco znowu z dyskamiRe: co znowu z dyskami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: Rafal Lukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: co znowu z dyskami
    Date: Tue, 14 Feb 2012 08:15:31 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <jhd1mi$pfn$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <jh0uit$16n$1@node2.news.atman.pl> <jh0usm$ned$1@usenet.news.interia.pl>
    <jh19lv$fgp$1@inews.gazeta.pl> <jh1eft$2ar$1@inews.gazeta.pl>
    <jh1ivq$g3q$1@inews.gazeta.pl> <o...@n...home>
    <jh4g7t$l5d$1@inews.gazeta.pl> <o...@n...home>
    <jh6b43$cjt$1@inews.gazeta.pl> <o...@n...home>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    NNTP-Posting-Host: nat-bem2-82.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1329203730 26103 178.73.51.82 (14 Feb 2012 07:15:30
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Feb 2012 07:15:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
    Thunderbird/9.0.1
    In-Reply-To: <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    X-Antivirus: avast! (VPS 120213-2, 2012-02-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1208073
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-02-14 02:30, Przemysław Ryk wrote:
    > Dnia Sat, 11 Feb 2012 21:01:59 +0100, WiesłaW napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >>> No właśnie - zupełnie przypadkowo mające potwierdzać twoją kłamliwą tezę.
    >>
    >> Mierzi Cię, że są popularne, przypadkowe czy to, że ceny są prawdziwe?
    >> Czy naprawdę musisz mieć do mnie pretensje, że w Komputroniku są takie,
    >> a nie inne (czyt wyższe) ceny?
    >
    > WiesłaW - ale to, że w danym sklepie cena jest wyższa i ktoś się tam
    > decyduje na zakup, to już danego nabywcy sprawa. Ja swego czasu
    > przyoszczędziłem oszałamiającą wręcz kwotę 50 czy 70 zł. Telefon kupiłem
    > przez net w sklepie mieszczącym się w Krakowie (mieszkam w Warszawie). Jak
    > się telefon spieprzył, to cyrk z wymianą go na wreszcie działający
    > egzemplarz trwał łącznie około 300 dni...
    >
    > Informacje o tym, gdzie jest taniej, gdzie jest drożej uzyskać jest
    > stosunkowo łatwo. Mnie brakuje czegoś innego - solidnej informacji, gdzie i
    > jak załatwiane są sprawy związane z reklamacją, naprawą / wymianą padniętego
    > sprzętu. IMVHO to, jak się jest obsłużonym w sytuacji, kiedy zakupiony
    > sprzęt zdechł, tak naprawdę pokazuje klasę sprzedawcy.

    Tu wkrada się inny wątek, otóż rotacja i zmienność w zakresie małych
    podmiotów jest znacznie większa niż w przypadku dużych firm, także te
    oceny zawsze będą oznaczone tym problemem. Minie pare lat, rynek się
    skonsoliduje i de facto będziemy wybierać z kilkunastu, kilkudziesięciu
    sklepów w zależności od branży/lokalizacji. W tym samym wypadku jest
    szansa właśnie na wartościowość ocen obsługi posprzedażnej, bo mi też
    tego wyraźnie brakuje. Same komentarze to troche za mało, ze względu na
    ich naturę.


    >
    > (ciach...)
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: