eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetco znowu z dyskamiRe: co znowu z dyskami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: co znowu z dyskami
    Date: Tue, 14 Feb 2012 11:37:00 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 54
    Message-ID: <o...@n...home>
    References: <jh0uit$16n$1@node2.news.atman.pl> <jh0usm$ned$1@usenet.news.interia.pl>
    <jh19lv$fgp$1@inews.gazeta.pl> <jh1eft$2ar$1@inews.gazeta.pl>
    <jh1ivq$g3q$1@inews.gazeta.pl> <o...@n...home>
    <jh4g7t$l5d$1@inews.gazeta.pl> <o...@n...home>
    <jh6b43$cjt$1@inews.gazeta.pl> <o...@n...home>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    NNTP-Posting-Host: 178-36-208-73.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1329215836 24942 178.36.208.73 (14 Feb 2012 10:37:16 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Feb 2012 10:37:16 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Opera Mail/11.61 (Win32)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1208079
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 14-02-2012 o 02:30 Przemysław Ryk napisał na pl.comp.pecet:

    > WiesłaW - ale to, że w danym sklepie cena jest wyższa i ktoś się tam
    > decyduje na zakup, to już danego nabywcy sprawa. Ja swego czasu
    > przyoszczędziłem oszałamiającą wręcz kwotę 50 czy 70 zł. Telefon kupiłem
    > przez net w sklepie mieszczącym się w Krakowie (mieszkam w Warszawie).
    > Jak
    > się telefon spieprzył, to cyrk z wymianą go na wreszcie działający
    > egzemplarz trwał łącznie około 300 dni...

    Ależ dla mnie to jest sprawa jasna jak słońce. Oczywiście zawsze przed
    zakupem analizuję "za i przeciw" i czasami kupuję drożej z mniejszym
    ryzykiem. Po prostu - czy ja kupię w drogim sklepie to moja sprawa, ale
    przez to sklep tanim się nie stanie. Akurat wspomniany wcześniej sklep
    nie łapie się w kategorii "tanio" i nie wykazuje niczym szczególnym w
    kategorii "gwarancja".

    > Informacje o tym, gdzie jest taniej, gdzie jest drożej uzyskać jest
    > stosunkowo łatwo. Mnie brakuje czegoś innego - solidnej informacji,
    > gdzie i
    > jak załatwiane są sprawy związane z reklamacją, naprawą / wymianą
    > padniętego
    > sprzętu. IMVHO to, jak się jest obsłużonym w sytuacji, kiedy zakupiony
    > sprzęt zdechł, tak naprawdę pokazuje klasę sprzedawcy.

    Racja. Trudno o taką informację. Można się pocieszać jednak tym, że
    niektórzy producenci stosują coraz częściej gwarancję door to door.
    Zawsze w miarę możliwości wybieram taki wariant. Sprawdzałem - działa :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: