  • 21. Data: 2011-07-10 16:56:49
    Temat: Re: co to za czesc
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-07-2011 10:08, to pisze:
    > begin DoQ

    > Skąd wiesz? Prowadziłeś na ten temat pracę badawczą? Czy mógłbyś
    > zaprezentować jej efekty, w tym szczegółową statystykę?

    Bo pracowałem w serwisach i zdążyłem się już napatrzeć?
    A ty skąd wiesz że Tomek nie ma racji? Masz pracę badawczą czy
    tradycyjnie zgrywasz łajzę?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 22. Data: 2011-07-10 22:14:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Bo pracowałem w serwisach i zdążyłem się już napatrzeć?

    Powyższa metodologia badawcza niestety do mnie nie przemawia.

    > A ty skąd wiesz
    > że Tomek nie ma racji? Masz pracę badawczą

    Udowadnia się twierdzenie, a nie jego negację!

  • 23. Data: 2011-07-10 22:18:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-10 22:14, to pisze:
    > begin DoQ

    > Powyższa metodologia badawcza niestety do mnie nie przemawia.

    > Udowadnia się twierdzenie, a nie jego negację!

    Przykro mi - chyba jednak będziesz musiał udowodnić swą
    negację. Z Twojej strony jak zwykle zero konkretów.

  • 24. Data: 2011-07-10 22:47:29
    Od: Stachu Gdansk <s...@g...com>

    W dniu 2011-07-08 23:24, Max pisze:
    > znalazlem na placu gdzie parkuje kawalek zlamanej sprezyny.Czy ktos moze
    > rozpozna z czego to moze byc czesc .Jest tak zlamana ze moze sie wbic w
    > opone.Zastanawiam sie czy odpadla z samocodu (opel Corsa) czy ktos
    > podlozyl specjalnie. tutaj jest zdjecie :
    > http://imageshack.us/photo/my-images/696/sprezynab.j
    pg/
    > pozdrawiam

    Obstawiam, że ta część to pudełko zapałek czechowickich ;)

  • 25. Data: 2011-07-10 22:56:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Przykro mi - chyba jednak będziesz musiał udowodnić swą negację.

    Dlaczego sugerujesz zmianę prastarej kolei rzeczy, która opiera się, co
    istotne, na logicznych przesłankach?

    > Z Twojej strony jak zwykle zero konkretów.

    Przede wszystkim brak ich ze strony moich interlokutorów. Wysunęli tezę,
    której nie potrafią należycie udowodnić i sugerują, że brak dowodu mojej
    negacji można potraktować jako uwiarygodnienie ich nieudowodnionej nijak
    tezy.

  • 26. Data: 2011-07-11 10:35:11
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > begin DoQ

    > Powyższa metodologia badawcza niestety do mnie nie przemawia.

    > Udowadnia się twierdzenie, a nie jego negację!

    Nie znasz również metodologi badania.

    Artur(m)

  • 27. Data: 2011-07-11 16:47:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur\(m\)

    > Nie znasz również metodologi badania.

    Jakiego? Piłeś?

  • 28. Data: 2011-07-11 17:00:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-07-2011 16:47, to pisze:

    > Jakiego? Piłeś?

    Twojego - zdrowia psychicznego.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 29. Data: 2011-07-11 17:54:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Twojego - zdrowia psychicznego.

    Ty się chyba dawno nie badałeś, skoro pozwalają Ci tu pisać.

  • 30. Data: 2011-07-11 18:03:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-07-2011 17:54, to pisze:
    > Ty się chyba dawno nie badałeś, skoro pozwalają Ci tu pisać.

    Pitu, pitu. Jak to zwykł mawiać pewien mędrzec z PMSu.

    Pozdrawiam
    Paweł