    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: co nastepne
    Date: Tue, 24 Feb 2009 07:55:00 +0100

    maciek83 wrote:
    > przymierzam sie do zmiany motocykla na wiosne co możecie doradzić do tej
    > pory jeżdiłem banditem 600 z 97 naked odpowiada mi jak najbardziej
    > ewentualnie zmiana na offrodowego "turystyka" co mozecie polecic
    > myslałem o hornecie 900 a i rocznik 2002 do 2005 cena nie wiecej niz 12

    Offroad to nie wiem, ale popatrz sobie jeszcze na Suzuki SV 1000.

    Wiele zależy od tego co ci się nie podoba w Bandicie. Jeśli za mała moc, to zdaje
    się, że jest pole
    do popisu. Przy zbyt słabym zawiasie też można bardzo wiele tanio (dużo taniej niż
    wymiana moto)
    poradzić. Podreperowanie urody to kwestia wizji i determinacji.

    Jeśli zaś problemem jest wiek motocykla i częste niedomaganie to ~litrowy motocykl za
    12 tys nie
    rozwiąże IMHO tego problemu.

    --
    fv