  • Data: 2012-03-03 16:05:24
    Temat: co kupić ?
    Od: edekk <e...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    jestem na kupnie nowego auta . interesuje mnie auto dosyć ładne i bez
    awaryjne zatem wzrok kieruję przedewszystkim ku autom z niemiec . do tego
    musi ono dobrze przyspieszać więc raczej interesuje mnie turbodiesel .
    interesuje się na dzień dziesiejszy następującymi modelami :

    - vw golf tdi 2003
    - audi a3 tdi 2001
    - ford fokus tdci 2004
    - opel astra tdi 2004
    - jakieś inne ???

    który z nich modeli będzie najlepszy ?

    czy jest możliwość zdobyć takie auto z dość niskim przebiegiem około 180 km
    czy już wszystkie niemieckie auta na allegro mają kręcone liczniki ? jak
    rozpoznać kręcenie licznika w tych modelach ?

    a może lepiej podejść do tranzakcji od przeciwnej strony i zakupić auto
    mniej prestiżowe , ale też jednocześnie tańsze jak np. dacia logan lub jakiś
    koreańczyk ?

    co robić

    --
    edzio