  • 41. Data: 2010-12-14 02:59:29
    Temat: Re: co 4-7 pajac ma halogeny ??
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-13 12:06, amos pisze:

    > To moze napisz, kiedy Twoim zdaniem mozna i powinno sie uzywac
    > przednich swiatel przeciwmglowych?

    Skup się ... W czasie gdy przemieszczamy się przez zamglony
    odcinek drogi.

    Teraz druga sensacja - celem polepszenia sobie widoczności
    *bezwzględnie należy* wyłączyć światła mijania, bo we mgle
    światła mijania rozpierdalają doszczętnie luksus, jaki
    zapewniają światła przeciwmgłowe.

    Skup się po raz trzeci - znajdź zamglony odcinek drogi i
    przejedź go korzystając z wymienionych 4 wariantów:

    - na światłach: mijania
    - na światłach: mijania+przeciwmgłowych
    - na światłach: mijania+przeciwmgłowych+długich

    - na światłach: przeciwmgłowych (tylko)+postojowych

    Następnie zwal se konia arbuzem, następnie zwal se konia żyletką
    a na końcu zwal se konia ząbkiem czosnku.

    Następnie wróć i opowiedz o efektach doświadczeń, które Ci
    zaproponowałem.

    6008

  • 42. Data: 2010-12-14 03:00:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-13 15:44, Excite pisze:

    > Pije do tego że jest to tylko nazwa którą ktoś wymyślił z
    > uproszczeniem. Tak jak świateł mijania używa się jako dziennych,
    > tak przeciwmgielnych można używać przy ograniczonej widoczności
    > niekoniecznie mgłą.

    6008

  • 43. Data: 2010-12-14 03:01:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]

    > uproszczeniem. Tak jak świateł mijania używa się jako dziennych,
    > tak przeciwmgielnych można używać przy ograniczonej widoczności

    BZDURA.

    Ograniczona widoczność, 2 warianty.

    1. Deszcz, że ja pierdolę.
    2. Mgła, że ja pierdolę.

    W w/w punktach przejedź się w wariantach:

    1. Mijania+pm
    2. Mijania
    3. PM

    KPW ?

    6008

  • 44. Data: 2010-12-14 07:52:18
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    a czy w terenie zabudowanym ( nie mowie tu o wiochach jak sie leci gdzie na
    trasie i sie przez nie przelatue )
    ale o wiekszych miastach

    mozna uzywac halogenow ? ( swiatel przeciwmgielnych ? )

  • 45. Data: 2010-12-14 08:39:12
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 14 Dec 2010 02:53:10 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Borys ... ja przywykłem do tego, że Ty forwardujesz na prhn ;),
    > nie wiedziałem, że również pretendujesz do nagrody za "posta
    > roku" ;)

    Ja tylko się staram wczuć w świadomość ekologiczną na miarę UE, to teraz
    modne ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 46. Data: 2010-12-14 09:00:20
    Od: Ktostam <k...@m...pl>

    > ... rozpierdalają doszczętnie luksus, jaki zapewniają światła przeciwmgłowe.
    zły dzień?

    > Następnie zwal se konia arbuzem, następnie zwal se konia żyletką a na
    > końcu zwal se konia ząbkiem czosnku.
    > Następnie wróć i opowiedz o efektach doświadczeń, które Ci zaproponowałem.

    nie, chyba złe wspomnienia eksperymentów na własnym ciele

    Kolego Gilu idź ochłoń bo smarkaczem na kilometr ciągnie.

    Chyba się starzeję. Bo o ile w mowie jestem w stanie dużo przełknąć to
    słowo pisane kłuje mi oczy.

  • 47. Data: 2010-12-14 09:15:27
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > co to za moda by jezdzic na holegnach zima ?
    > nawet gdy sypie snieg widocznosc nie spadza ponize 50m
    Jeśli robią to w zgodzie z kodeksem (a do tego nie trzeba widoczności mniejszej
    niż 50m.) to miej pretensje do ustawodawcy. W przeciwnym wypadku to z siebie
    robisz przytaczane indywiduum.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 48. Data: 2010-12-14 09:34:00
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 13 Dec 2010 11:11:18 +0000,
    kamil <k...@s...com> screamed:

    > Zaparz sobie kawy, usiadz wygodnie, napisz na kartce slowo
    > "przeciwmgielne" wielkimi literami. Teraz sprobuj napisac je jeszcze raz
    > na rozne sposoby, na przyklad rozbijajac na "przeciw" i "mgielne".

    Zaparz sobie _kawę_, usiądź wygodnie, napisz na kartce zdanie
    "kupić słownik języka polskiego" wielkimi literami.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 09:33:05 user up 12651 days, 21:28, 1 user, load average: 0.63, 0.04, 0.87 ]

    Yeah, God is dead, he laughed himself to death.

  • 49. Data: 2010-12-14 09:36:01
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Ktostam* w wiadomości news:4d072414$0$21001$65785112@news.neostrada.pl
    napisał(a):
> [...]
    > Kolego Gilu idź ochłoń bo smarkaczem na kilometr ciągnie.
    > Chyba się starzeję. Bo o ile w mowie jestem w stanie dużo przełknąć to

    Szkoda że odniosłeś się tylko do tego, a tak się składa że SP jako niemal
    jedyny ma doświadczenie w jeździe we mgle, nie mgiełce przy której rodzaj
    włączonych świateł wiele nie zmienia, a prawdziwej mgle. W trudnych
    warunkach jak ktoś ma włączone światła mijania to albo warunki nie są trudne
    i przeciwmgłowe tylko odrobinke poprawia sytuacje, albo kierowcy zależy by
    widzieć białą ściane przed maską.

    Ale żeby to zrozumieć trzeba choć raz w życiu jechać w prawdziwej mgle,
    czego większość w tym wątku nie doświadczyła.

    Pozdr

  • 50. Data: 2010-12-14 09:42:00
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 14 Dec 2010 08:39:12 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Ja tylko się staram wczuć w świadomość ekologiczną na miarę UE, to teraz
    > modne ;)

    I to jest właśnie miś na miarę naszych aktualnych potrzeb!
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.