  • 1. Data: 2002-08-28 05:02:15
    Temat: Czy jest jakis problem z polaczeniem teli ?
    Od: "hazan" <h...@a...pl>

    Oto co dostaje po tracie na strone www.microsoft.com : generalnie wszystko
    co idze przez telie tak teraz wyglada :

    1 20 ms 20 ms 20 ms 213.25.2.243
    2 10 ms 30 ms 20 ms 80.48.54.29
    3 20 ms 20 ms 20 ms 80.48.54.17
    4 20 ms 20 ms 20 ms 194.204.175.202
    5 681 ms 691 ms 691 ms war-b1-pos5-1.telia.net [213.248.79.181]
    6 691 ms 701 ms 701 ms hbg-bb1-pos1-2-0.telia.net [213.248.64.201]
    7 711 ms 701 ms 691 ms kbn-bb1-pos2-0-0.telia.net [213.248.64.29]
    8 771 ms 771 ms 781 ms nyk-bb1-pos2-0-0.telia.net [213.248.64.110]

    Na grupie o kumunikatach nic nie ma ? - moze wy cos wiecie o jakiejs awari
    ?

    Dzieki
    Hazan

  • 2. Data: 2002-08-28 09:03:56
    Temat: Re: Czy jest jakis problem z polaczeniem teli ?
    Od: "ix1" <i...@w...pl>

    Ciesz sie ja mam upłynoł limit czasu żądania lub ok 800ms do większości
    zagranicznych serwerów (Podobno w TPSA niema żadnej awari)

  • 3. Data: 2002-08-28 13:48:46
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

    u mnie niestety podobnie... mam nadzieje ze niedlugo sie poprawi... Czy ktos
    wie dlaczego tak jest ??

    Pozdrawiam,

    Czapla

  • 4. Data: 2002-08-28 18:44:39
    Od: "Xionic" <x...@D...astercity.net>

    A i owszem cos niecos wiemy - wiemy ze jest :

    http://www.internettrafficreport.com

  • 5. Data: 2002-08-29 06:14:29
    Od: Testify <h...@m...com.waw.pl>

    W takich chwilach pytam sie o zasadnosc moderowania?

  • 6. Data: 2002-08-29 12:25:41
    Od: "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org>

    "Xionic":

    | A i owszem cos niecos wiemy - wiemy ze jest :
    |
    | http://www.internettrafficreport.com

    W FAQ stoi:

    Q: What is a "router?"

    A: Routers are traffic cop computers on Internet backbones responsible
    for redirecting data from sender to receiver. When major routers slow
    down or stop, it has an adverse affect on Internet data flow in that
    region.

    Czy ktos moze mi wyjasnic dlaczego na liscie waznych routerow (jak
    podejrzewam) sa:

    pa65.kozuchow.sdi.tpnet.pl
    router.nomi.com.pl

    Czyzby ruch przez domowe lacze kozuchowianina oraz firmy z branzy
    wyposazenia mieszkan byl reprezentatywny dla ruchu polskiego Internetu?

    nijou

  • 7. Data: 2002-08-29 19:09:03
    Od: "Hazan" <n...@a...pl>

    > W takich chwilach pytam sie o zasadnosc moderowania?

    A coz takiego sie stalo ??
    Hazan

  • 8. Data: 2002-08-29 22:16:29
    Od: "AL_BUNDY" <a...@k...net.pl>

    > A i owszem cos niecos wiemy - wiemy ze jest :
    >
    > http://www.internettrafficreport.com

    niby co z tego wiemy ?
    dlaczego takie pingi ? kiedy beda normalne ?
    AL

  • 9. Data: 2002-08-30 06:30:21
    Od: Testify <k...@h...com.waw.pl>

    > A coz takiego sie stalo ??

    No wlasnie?? Co sie stalo? Awaria?? Awaria, jakich miliony.. a Ty od
    razu zasmiecasz grupe. Ping jest wiekszy i juz. Zapewne kilka osob
    siedzi juz nad tym, zeby ping zmalal. Nie ma sie czym podniecac i pisac
    na grupe. Nie wiem czy zauazyles, ale bardzo duzo jest nasladowcow na
    grupach. Ty wyslesz tracerouta i zaraz 5 osob wybada co to jest i znow
    przesle nam tu swoje watpilwosci co do innych serverow... potem ktos
    zapyta czy neostrade mozna dzielic... przyklady mozna mnozyc..

    Duzy ping przez chwile to nie problem polskiego internetu. To chyba
    jasne, wiec po co pytac CO SIE STALO?

  • 10. Data: 2002-08-30 10:22:07
    Od: "AL_BUNDY" <a...@k...net.pl>

    > No wlasnie?? Co sie stalo? Awaria?? Awaria, jakich miliony.. a Ty od
    > razu zasmiecasz grupe. Ping jest wiekszy i juz. Zapewne kilka osob
    > siedzi juz nad tym, zeby ping zmalal.

    Od poniedzialku siedza i na komunikatach ani slowa :/

    > Duzy ping przez chwile to nie problem polskiego internetu. To chyba
    > jasne, wiec po co pytac CO SIE STALO?

    Dla niektorych jest to problem i to duzy
    AL