  • 11. Data: 2010-04-21 15:43:58
    Temat: Re: cieplo sie zrobilo, Rumunia, pare zdjec i takie tam
    Od: "WaFel" <w...@s...pl>

    Użytkownik "paweł ACE
    > jak nizej w 3 krotkich czesciach

    > http://motocyklisci.pl/forum/viewtopic.php?t=2237
    >
    > http://motocyklisci.pl/forum/viewtopic.php?t=2238
    >
    > http://motocyklisci.pl/forum/viewtopic.php?t=2239
    >
    > Rumunia z przymrozeniem oka

    Chyba jechaliśmy tymi samymi trasami, choć ja musiałem umyć moto w
    http://buburuza.net/2008/08/spalatorie-motoare-in-bu
    curesti a Wy pewnie tam
    nie dojechaliście?

    Pozdro
    WaFel
    BMW K1200LT

  • 12. Data: 2010-04-21 15:50:41
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 21 Kwi, 17:43, "WaFel" <w...@s...pl> wrote:

    > Chyba jechali my tymi samymi trasami, cho ja musia em umy moto
    whttp://buburuza.net/2008/08/spalatorie-motoare-in-b
    ucuresti a Wy pewnie tam
    > nie dojechali cie?

    ano... widzisz... tej myjki w moim przewodniku nie bylo ;)

    A Ty gdzie masz swoje fotki stamtad, co? ;)

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 13. Data: 2010-04-22 03:59:43
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    paweł ACE wrote:

    > eeee ale tam to jaja ciagle ugotowane na twardo

    a boscie sie wszyscy w te skory czy inne texy ubrali i szpanujecie.
    tiszercik, krotkie spodenki i adidaski. i kul.
    (tak, wiem. do pierszego razu)

    > i pic sie chce, a Polak nie
    > wielblad i pic musi wiec....

    po aklimatyzacji wszystko wraca do normy.

    WaFel wrote:

    > http://buburuza.net/2008/08/spalatorie-motoare-in-bu
    curesti

    okropne. brrrr....

    --
    T.F.

  • 14. Data: 2010-04-23 07:54:41
    Od: "WaFel" <w...@s...pl>

    Uzytkownik "zuzka600f" napisal:
    >ano... widzisz... tej myjki w moim przewodniku nie bylo ;)
    Bo najlepszym przewodnikiem jest rdzenny mieszkaniec kontynentu Bukareszt ;)

    >A Ty gdzie masz swoje fotki stamtad, co? ;)
    Wiesz przeciez, ze nie lubie robic fotek. Kilka zdjec z komórki jest tutaj:
    http://www.lublin.riders.pl/wafel/rumunia/index.html

    Pozdro
    WaFel
    BMW K1200LT