-
1. Data: 2010-04-19 11:08:34
Temat: Panonia
Od: mmaurycy <m...@v...pl>
Szkoda że u nas nic się nie dzieje sensownego
http://moto.onet.pl/1607854,1,wegrzy-wskrzeszaja-zap
omniana-marke,artykul.html?node=19735
--
pozdrawiam
mmaurycy
SYM HUSKY już 150 :)
http://mmaurycy.googlepages.com/symhusky125
-
2. Data: 2010-04-19 11:30:42
Temat: Re: Panonia
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-04-19, mmaurycy <m...@v...pl> wrote:
> Szkoda że u nas nic się nie dzieje sensownego
> http://moto.onet.pl/1607854,1,wegrzy-wskrzeszaja-zap
omniana-marke,artykul.html?node=19735
No przeciez masz wskrzeszonego Rometa made in China.
--
Artur
ZZR 1200
-
3. Data: 2010-04-19 11:34:00
Temat: Re: Panonia
Od: RadoslawF <r...@w...pl>
Dnia 2010-04-19 13:08, Użytkownik mmaurycy napisał:
> Szkoda że u nas nic się nie dzieje sensownego
> http://moto.onet.pl/1607854,1,wegrzy-wskrzeszaja-zap
omniana-marke,artykul.html?node=19735
Na pewno się nie dzieje ?
http://moto.allegro.pl/item965278343_junak_2010_prze
dsprzedaz_tylko_u_nas_od_15_maja.html
Jest w sieci strona "producenta" opisująca to jako polski produkt i
powrót marki.
A jak przyjdzie co do czego to się okaże że jak zwykle naklejkę
z nazwą nasi wyprodukowali i dokleili.
A prawie dziesięć lat temu były już sprzedawane Junaki Milenium.
W TV widziałem Junaka Sacharę oferowanego Irakijczykom.
Pozdrawiam
-
4. Data: 2010-04-19 11:34:25
Temat: Re: Panonia
Od: "Paweł.H." <p...@u...gmail.com>
> No przeciez masz wskrzeszonego Rometa made in China.
>
> --
> Artur
> ZZR 1200
Jest Romet i jest Zipp..śmiejecie sie, ze chińskie.Faktycznie pierwsze
modele to były chińskie klony.
Z tego co się słyszy Zipp przewyższa jakością inne chinole, a teraz zarówno
Zipp, jak i Romet wprowadzają własne projekty 250ccm.
-
5. Data: 2010-04-19 11:43:26
Temat: Re: Panonia
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:hqhej3$rsk$1@node1.news.atman.pl...
> A prawie dziesięć lat temu były już sprzedawane Junaki Milenium.
> W TV widziałem Junaka Sacharę oferowanego Irakijczykom.
>
Znaczy z sacharozy? Z cukru?
No tak, tam rzadko pada, więc mógłby długo jeździć.
--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
6. Data: 2010-04-19 11:45:13
Temat: Re: Panonia
Od: RadoslawF <r...@w...pl>
Dnia 2010-04-19 13:43, Użytkownik Jasio napisał:
>> A prawie dziesięć lat temu były już sprzedawane Junaki Milenium.
>> W TV widziałem Junaka Sacharę oferowanego Irakijczykom.
>>
> Znaczy z sacharozy? Z cukru?
> No tak, tam rzadko pada, więc mógłby długo jeździć.
Literówka, Sahara miało być.
Pozdrawiam
-
7. Data: 2010-04-19 11:58:44
Temat: Re: Panonia
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Użytkownik "mmaurycy" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
news:hqhdjs$osn$1@news.onet.pl...
> Szkoda że u nas nic się nie dzieje sensownego
> http://moto.onet.pl/1607854,1,wegrzy-wskrzeszaja-zap
omniana-marke,artykul.html?node=19735
Tego też bym sensownym nie nazwał.
I jeszcze ta nazwa. Jak szaleć, to może i LeMans go nazwać!
Z takich marketingowych wskrzeszeń to i ewentualnie Triumphowi się
udało.
Norton też próbuje, choć bardziej snobistycznie. Oni postawili
nawyjątkowość silnika Wankla. A cóż takiego oferuje ta "Pannonia"?
Szybko klikając news sprzed 3lat:
http://www.scigacz.pl/Pannonia,powraca,2955.html
Oj, wraca i wraca i wraca.
IMHO podobnie się sprawa ma z Pannonią jak z Hyosungiem, ekhm,
Junakiem.
--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
8. Data: 2010-04-19 12:03:28
Temat: Re: Panonia
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-04-19, Pawe?.H. <p...@u...gmail.com> wrote:
>
> Jest Romet i jest Zipp..?miejecie sie, ze chinskie.Faktycznie pierwsze
> modele to by?y chinskie klony.
Klonowac chinskie produkty, to dopiero musi byc hardkor.
> Z tego co sie s?yszy Zipp przewy?sza jako?ci? inne chinole, a teraz zarówno
> Zipp, jak i Romet wprowadzaj? w?asne projekty 250ccm.
>
Slyszy od kogo? Od importerow? No i powiedz gdzie oni beda produkowac
te swoje wlasne projekty? W jakich zakladach?
--
Artur
ZZR 1200
-
9. Data: 2010-04-19 12:12:16
Temat: Re: Panonia
Od: Arni <n...@s...org>
RadoslawF pisze:
>
> Jest w sieci strona "producenta" opisująca to jako polski produkt i
> powrót marki.
> A jak przyjdzie co do czego to się okaże że jak zwykle naklejkę
> z nazwą nasi wyprodukowali i dokleili.
"Junak 350 posiada silnik oparty na konstrukcji Hondy Rebel, który
został znacznie zmodyfikowany poprzez wprowadzenie wałków wyrównawczych
gwarantujących wysoką kulturę pracy silnika. Nad konstrukcją i montażem
czuwa znany konstruktor motocykli, inż. Konrad Czwordon. Ręczy on swoim
nazwiskiem i wiedzą za ten model. Trzyma także pieczę nad montażem i
serwisem Junaka."
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
-
10. Data: 2010-04-19 12:24:44
Temat: Re: Panonia
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości
news:hqhgqg$ru5$6@node2.news.atman.pl...
> Slyszy od kogo? Od importerow? No i powiedz gdzie oni beda
> produkowac
> te swoje wlasne projekty? W jakich zakladach?
Nie zawrócisz kijem Wisły, Arturze.
To są "na licencji" albo "udoskonalone" albo "dostosowane do nowych
norm emisji spalin" silniki Hundy, Szuszuki czy Kuwusuki.
Według importerów. No i użytkowników, którzy dość szybko te jakże
ekonomiczne w zakupie i eksploatacji pojazdy sprzedają. Z dużą stratą.
Wrócę jeszcze do tego przykładu Triumpha.
Tu nie chodziło tylko o to, że Triumph zbudował sobie montownie
japońskopodobnych motocykli i nazwał je po angielsku. Fakt, że
korzystali rzeczywiście z pomocy Kawasaki, nie tylko technologicznie,
ale i filozofię mają podobną. Na taśmach produkcyjnych pozostałej
japońskiej trójki widzimy rzędy identycznych modeli. W przypadku
Triumpha i Kawasaki linia produkcyjna jest wykorzystywana do
jednoczesnego montażu kilku modeli.
Przy "wskrzeszaniu" marki nie zajęli się więc projektowaniem naklejek
z napisem Triumph.
Chodziło o to, że od początku ich dział rozwojowy badawczy istniał,
był rozwijany i wymyślał to czym mógł przyciągnąć klientów. Przy czym
Triumph akurat miał o wiele lżej, bo tylko podsycał istniejący popyt
na tę markę, więc nie musiał konkurować wyłącznie ceną. A w przypadku
Pannoni czy Junaka to takie jakieś mdłe sentymenty, które raczej nie
mają siły nabywczej. Polska i Węgry to akurat nie są kraje, gdzie jest
mnóstwo "baby boomers", którzy zastanawiają się jaką fajną
rekreacyjno-sentymentalną zabawkę kupić.
--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj