  • 1. Data: 2010-04-19 10:23:19
    Temat: cieplo sie zrobilo, Rumunia, pare zdjec i takie tam
    Od: "paweł ACE" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jak nizej w 3 krotkich czesciach

    http://motocyklisci.pl/forum/viewtopic.php?t=2237

    http://motocyklisci.pl/forum/viewtopic.php?t=2238

    http://motocyklisci.pl/forum/viewtopic.php?t=2239

    Rumunia z przymrozeniem oka

    pawel ACE
    TT i ST domator:-)

  • 2. Data: 2010-04-19 19:30:21
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    paweł ACE pisze:
    > jak nizej w 3 krotkich czesciach
    > http://motocyklisci.pl/forum/viewtopic.php?t=2237
    > http://motocyklisci.pl/forum/viewtopic.php?t=2238
    > http://motocyklisci.pl/forum/viewtopic.php?t=2239
    > Rumunia z przymruzeniem oka

    Noo... Najbardziej to im zazdroscilem tych 50km zniknietego ancfaltu ;)
    A pod koniec zaczalem sie zastanawiac, czy tam przypadkiem T.W. nie
    jechal? Wrocilem do srodka i czytam:
    "Ale najważniejsza jest myśl, która mi po tej wyprawie mocno się zabiła
    w globus. Endurzenie nie zależy od motocykla, ale od tego co masz w
    głowie! Pojechały cztery motocykle. CBF1000, Triumph Spirit ST, Honda
    Varadero i Suzuki DL 650 V-Strom. Te dwa pierwsze zawsze były w przodzie
    i nie miało znaczenia po czym jechaliśmy, szuter, dno rzeki, dziury w
    asfalcie gorsze, niż kamienie."
    Tak. To musial byc Tomek...
    :D

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 3. Data: 2010-04-20 00:54:06
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    paweł ACE wrote:

    > Rumunia z przymrozeniem oka

    Dzieki.
    Czekam(y) na wiecej.

    PS:
    Widze, ze Mazurami sie delektujesz ...
    Duzo jeszcze przed Toba :-))
    (fajnych drog do odkrycia)

    PPS:
    A z tel lodeczki to biala ryba czy cos 'zywszego' ?

    --
    T.F.

  • 4. Data: 2010-04-20 07:35:46
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 19 Kwi, 21:30, zbigi <z...@w...pl> wrote:
    > Noo... Najbardziej to im zazdroscilem tych 50km zniknietego ancfaltu ;)
    > A pod koniec zaczalem sie zastanawiac, czy tam przypadkiem T.W. nie
> [...]

    Ufff... a juz myslalem, ze stracilem tozsamosc i wszyscy o mnie
    zapomnieli ;D
    Tak Zbigi, to musialem byc ja - nie moglo byc inaczej ;) Dzieki za
    pamiec :)

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 5. Data: 2010-04-20 09:02:10
    Od: "paweł ACE" <p...@W...gazeta.pl>

    T.F. <t...@u...wp.pl> napisał(a):

    a bo T.W. slabo sie na zdjeciach lansuje, to i trzeba z tresci wychwycic:-)
    a juz zdjecia i realcje obejrzec to albo w SM albo zapomniec

    > PS:
    > Widze, ze Mazurami sie delektujesz ...

    pikne som, spedzalem tak kiedys po 3 miesiace w oku, koczujac na wyspie,
    jedzac zlowione rybki itd
    pozniej naszly mnie na dlugie lata motocykle i dalekie wyjazdy to na Mazury
    zostawaly tylko weekendy, a to juz nie to samo

    > Duzo jeszcze przed Toba :-))
    > (fajnych drog do odkrycia)

    czy ja wiem, czym wiecej swiata zobaczylem tym bardziej mi sie u nas podoba
    (no moze poza atmosfera piekielka), mamy piekne gory, i duze i male, i stare
    i nowe, rowniny, lasy, piekne jeziora i zapomniane zakatki, mamy Morze...
    niewiele jest takich miejsc na ziemi gdzie jest prawie wszystko na raz

    > PPS:
    > A z tel lodeczki to biala ryba czy cos 'zywszego' ?

    z lodeczki to tylko spining: bolen, sandacz, szczupak okon i sum
    to sie trafia

    pawel ACE
    ST i TT

  • 6. Data: 2010-04-20 09:05:09
    Od: "paweł ACE" <p...@W...gazeta.pl>

    zuzka600f <z...@o...pl> napisał(a):

    > zapomnieli ;D

    eee, zaraz tam zapomnieli, fakt ze mozna Cie najlatwiej spotkac 2 razy w roku
    w Iwicznej i raz na Jajcarni nie znaczy ze zapomnieli

    > Dzieki za
    > pamiec :)

    lubie ten tekst, jak u mojej Babci, tylko swieczke jeszcze zapalic:-)

    pawel ACE
    ST i TT

  • 7. Data: 2010-04-20 10:12:14
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 20 Kwi, 11:05, "paweł ACE" <p...@W...gazeta.pl> wrote:

    > eee, zaraz tam zapomnieli, fakt ze mozna Cie najlatwiej spotkac 2 razy w roku
    > w Iwicznej i raz na Jajcarni nie znaczy ze zapomnieli

    Nie przesadzaj... ostatnio bywam jeszcze w Malej, na Felkowskim i ze 2
    razy w roku w Boosterze w Katowicach na przegladach (na razie jeszcze
    sie udaje tyle najezdzic ;) ).

    > lubie ten tekst, jak u mojej Babci, tylko swieczke jeszcze zapalic:-)

    Na to, to jeszcze musisz zaczekac :-P Nie zamierzam dac zbyt szybko
    okazji ;)

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 8. Data: 2010-04-20 19:16:54
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Użytkownik "paweł ACE" <p...@W...gazeta.pl> napisał
> [...]
    > i nowe, rowniny, lasy, piekne jeziora i zapomniane zakatki, mamy Morze...
    > niewiele jest takich miejsc na ziemi gdzie jest prawie wszystko na raz

    Tia i przez 9 miesiecy ciemnosci mglisto-deszczowo-sniezne,
    a przez nastepne 3 miesiace 50% szans na slonce lub powtorke ciemnosci.

    Ale rzeczywiscie wg tvn mamy NAJpiekniejsze laki, a jak gorale wypuszcza
    swoje barany, to te laki sa nawet jeszcze piekniejsze (cytat za tvn24).

    Spoko. ;-)

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)

  • 9. Data: 2010-04-20 23:13:07
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Tomek K. wrote:

    > Tia i przez 9 miesiecy ciemnosci mglisto-deszczowo-sniezne,

    Tomaszu,
    ja wiem jaki kraj Ci sie sni po nocach :-))
    Ale tam jest daleko i 'trup sie sciele gesto'.

    PS:
    A z blizszych to Hiszpania i Grecja byly calkiem mile.

    PPS:
    AAaale...
    Lak tam nie ma.
    I jezior, rzek, lasow , ...

    --
    T.F.

  • 10. Data: 2010-04-21 06:24:36
    Od: "paweł ACE" <p...@W...gazeta.pl>

    T.F. <t...@u...wp.pl> napisał(a):

> [...]

    pozory, przeprowadz sie blizej poludnia kraju, w zime bedzie zimniej, w lato
    cieplej i bardziej sucho, masz klimat nadmorski czyli chlodno i mokro w lato,
    za to cieplej i mokro w zime, mglisto itd

    > PS:
    > A z blizszych to Hiszpania i Grecja byly calkiem mile.

    eeee ale tam to jaja ciagle ugotowane na twardo i pic sie chce, a Polak nie
    wielblad i pic musi wiec....

    ano wlasnie, taka bida

    pawel ACE
    ST i TT