-
31. Data: 2014-05-16 15:26:02
Temat: Re: ciekawy sposób promowania w sumie budżetowego samochodu
Od: Trybun <I...@j...com>
W dniu 2014-05-16 11:41, AL pisze:
>
>> Poza głupawym tytułem artykułowi nie mam nic do zarzucenia. Mam
>> propozycję do wszystkich "Budżetowców", "Długo łykendowców" itd. przed
>> autoryzowaniem swoim nickiem takich określeń zastanówcie się czy takie
>> płynące z medialnego ogłupiacza idiotyczne terminy potraficie sensownie
>> zdefiniować.
>
> budżetowy = tani (w swojej klasie oczywiscie)
>
> C-Elysee, P301 to wlasnie auta tanie jak na swoja klase (bo takie bylo
> zamierzenie producenta) - stad i takie okreslenie.
> Skoda Rapid/Dacia Logan tez pretenduje do aut tanich kompaktow
> (zamiast uzyc wyrazenie 'tanie aukta klasy kompakt' uzywa sie
> potocznie budzetowe - jezyk ewoluuje i nie powstymasz tego)
>
>
Czyli równie można tym terminem określić rzecz która wcale nie jest tania..
"Tanie auto klasy kompakt", ten termin jest od zawsze używany w branży
motoryzacyjnej i nie tym nie sprawia żadnych niejasności.
Szkoda, gdybym tylko miał wpływ na media tak jak mają ci którym tak
zależy aby pozbawić Polaków także własnego języka, to bym to powstrzymał
bez trudu.
-
32. Data: 2014-05-16 18:38:41
Temat: Re: ciekawy sposób promowania w sumie budżetowego samochodu
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> budżetowy = tani (w swojej klasie oczywiscie)
>
> C-Elysee, P301 to wlasnie auta tanie jak na swoja klase (bo takie bylo
> zamierzenie producenta) - stad i takie okreslenie.
> Skoda Rapid/Dacia Logan tez pretenduje do aut tanich kompaktow
Do czego?
Kompakty tych producentów są o nr większe - nazywają się Octavia i 308.
Rapid i Logan to auta miejskie, klasy B.
Fakt - spore w porównaniu z konkurencją, ale nadal wyraźnie mniejsze od
kompaktów.
Zwłaszcza na szerokość.
-
33. Data: 2014-05-18 21:03:37
Temat: Re: ciekawy sposób promowania w sumie budżetowego samochodu
Od: AL <a...@s...tam.pl>
On 2014-05-16 18:38, Cavallino wrote:
>
> Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
>
>> budżetowy = tani (w swojej klasie oczywiscie)
>>
>> C-Elysee, P301 to wlasnie auta tanie jak na swoja klase (bo takie bylo
>> zamierzenie producenta) - stad i takie okreslenie.
>> Skoda Rapid/Dacia Logan tez pretenduje do aut tanich kompaktow
>
> Do czego?
> Kompakty tych producentów są o nr większe - nazywają się Octavia i 308.
> Rapid i Logan to auta miejskie, klasy B.
> Fakt - spore w porównaniu z konkurencją, ale nadal wyraźnie mniejsze od
> kompaktów.
> Zwłaszcza na szerokość.
A ja myslalem, ze klasa B, to S.Fabia i D.Sandero.
S.Rapid i D.Logan to jednak 'tanie kompakty/klasa C' - sa wieksze od
typowych aut miejsckich (Fabia / Sandero).
-
34. Data: 2014-05-18 22:44:35
Temat: Re: ciekawy sposób promowania w sumie budżetowego samochodu
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:llb069$5mo$...@d...me...
> On 2014-05-16 18:38, Cavallino wrote:
>>
>> Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości grup
>> dyskusyjnych:
>>
>>> budżetowy = tani (w swojej klasie oczywiscie)
>>>
>>> C-Elysee, P301 to wlasnie auta tanie jak na swoja klase (bo takie bylo
>>> zamierzenie producenta) - stad i takie okreslenie.
>>> Skoda Rapid/Dacia Logan tez pretenduje do aut tanich kompaktow
>>
>> Do czego?
>> Kompakty tych producentów są o nr większe - nazywają się Octavia i 308.
>> Rapid i Logan to auta miejskie, klasy B.
>> Fakt - spore w porównaniu z konkurencją, ale nadal wyraźnie mniejsze od
>> kompaktów.
>> Zwłaszcza na szerokość.
>
> A ja myslalem, ze klasa B, to S.Fabia i D.Sandero.
I dobrze myślałeś.
Ale tylko do tego miejsca.
> S.Rapid i D.Logan to jednak 'tanie kompakty/klasa C' - sa wieksze od
> typowych aut miejsckich (Fabia / Sandero).
Problem w tym że NIE SĄ.
Obstawiam nawet, że Rapid jest w środku mniejszy niż całkiem spore Sandero.
A dla Twojej informacji: Logan to nic innego jak wersja 4D (sedan) Dacii
Sandero, albo jak wolisz Sandero to skrócona (o bagażnik) wersja Logana.
Ta sama płyta podłogowa, ten sam środek, prawie identyczne auto, tyle że w
jednym przypadku hatchback, w drugim Sedan, nie różni tych aut praktycznie
nic więcej, a już na pewno nie wymiary, poza długością wynikającą z innego
bagażnika.
Rapid też jest mniej więcej wielkości Fabii, tylko że nie w nadwoziu
hatchback, tylko liftback - czyli z nieco dłuższym bagażnikiem.