    Date: Fri, 16 May 2014 15:26:02 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ciekawy sposób promowania w sumie budżetowego samochodu

    W dniu 2014-05-16 11:41, AL pisze:

    > budżetowy = tani (w swojej klasie oczywiscie)
    >
    > C-Elysee, P301 to wlasnie auta tanie jak na swoja klase (bo takie bylo
    > zamierzenie producenta) - stad i takie okreslenie.
    > Skoda Rapid/Dacia Logan tez pretenduje do aut tanich kompaktow
    > (zamiast uzyc wyrazenie 'tanie aukta klasy kompakt' uzywa sie
    > potocznie budzetowe - jezyk ewoluuje i nie powstymasz tego)

    Czyli równie można tym terminem określić rzecz która wcale nie jest tania..

    "Tanie auto klasy kompakt", ten termin jest od zawsze używany w branży
    motoryzacyjnej i nie tym nie sprawia żadnych niejasności.

    Szkoda, gdybym tylko miał wpływ na media tak jak mają ci którym tak
    zależy aby pozbawić Polaków także własnego języka, to bym to powstrzymał
    bez trudu.