    From: Krzysztof Warunek <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: ciekawe pozycjonowanie
    Date: Thu, 16 Jul 2009 02:31:53 +0200

    witam,

    Wykonuje projekt sklepu, klient zwrócił mi uwagę
    na pozycjonowanie, żeby działało tak jak na costam.pl.
    Pytam się jak działa. Odpowiedź: "dobrze działa, no wie
    pan wpisujesz pan sony i ich strona jest na 3 miejscu
    piszesz toć dalej siemens czy bosch czy jakiś inny
    producent agd, rtv są zawsze na górze pierwszej strony
    a w dużej liczbie przypadków na pierwszych siedmiu."

    Sprawdzam i tak jest. Wchodzę na ich stronę:
    dużo powtarzania marek, nazw sprzętów i kategorii,
    subdomeny dla producentów, przyjazne linki itd.
    Spojrzałem w kod słowo "syf" dobrze oddaje tabelki
    użyty js, czy ot choćby próbę walidacji.
    Sprawdzam katalogi tematyczne - nie wiele, nie śmiecą
    na siłę na zewnątrz, porównywarki: nie ma ich u liderów
    dziedziny. Ok to sprawdzam fora temat. i strony producentów
    szukać linków - kilka na forach i nic więcej.
    Nie ma także w sponsorowanych ich.

    Firma istnieje trochę, ale nie tyle, żeby mieć takie
    wyniki na tyle słów. Poczułem się zagubiony, kupuje
    kolejne "SEO dzieło książkowe" no ale w nim nic nowego.
    Dzwonię do Ataxo(ponoć profesjonaliści w pozycjonowaniu)
    mówię co chce osiągnąć?? odpowiedź: nie bardzo potrafię
    Panu odpowiedzieć czy na taką liczbę słów damy rade coś
    poradzić w przyzwoitym czasie i z jakim skutkiem, tak
    naprawdę przedsięwzięcie raczej nie może być u nas
    realizowane.

    Adresu strony specjalnie nie podaje.;)
    Firmę tą costam.pl posprawdzałem dalej:
    do 06.2009 działalność gospodarcza PHU ARA
    niedawno sklep sprzedany do Telpol Sp. z o.o.
    serwer na kimsufi.
    Czyli specjalnie środkami szastać też nie mają
    jak żeby bawić się "adreklamy".

    Pytanie:
    jak to się ma z pompowanymi SEO guidelines?
    ciekaw jestem jak uzyskali takie wyniki.

    --
    pozdrawiam,

    Krzysztof Warunek

    *In specialibus generalia quaerimus*