  • Data: 2009-07-16 23:17:16
    Temat: Re: ciekawe pozycjonowanie
    Od: Krzysztof Warunek <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kapsel pisze:
> [...]
    py?answer=35769

    > To nie są wytyczne tylko "pobożne życzenia" ;)
    lol ;)

    > Google zresztą nie jest głupie, wiedzą tam że większość witryn ma słaby
    > jakościowo kod więc się go nie czepiają. Zresztą realnie trudno żeby fakt
    > stosowania div zamiast table miał mieć jakąś korelację ze zgodnością z
    > zapytaniem wyszukiwarki...
    kolejny tutorialowy argument o wyższości div nad table, upada ;)

    > Natomiast jeśli strona jako całość się jakoś szczególnie długo ładuje, to
    > słyszałem (bo sam nie sprawdziłem) że bywają problemy z pozycjami wtedy.

    pewnie, roboty jako programy też mają jakiś timeout

    > IMO zależnie od witryny (parametry domeny i optymalizacja) jest to do
    > zrobienia... problem tylko w cenie :)
    i tu robi się ciasno i ciszej u klienta;)

    > Widać ataxo uznało że witryna jest za słaba, albo tez nie mają wolnych mocy
    > przerobowych, jeśli Ci zależy próbuj dalej - nie oni jedni funkcjonują na
    > rynku :)
    próbuje

    > Faktycznie dla słowa "sony" maja ponad 21% nasycenia na głównej... to już
    > jest bardzo dużo. Natomiast niekiedy sklepy są tak zbudowane, że faktycznie
    to już więcej niż podejrzane

    > W sumie obawiałbym się, że witryna poleci za takie coś z wyników, ale widać
    > da się przetrwać ;)
    ja też, ale... ...pieniądze rozgryzła i PageRank i jego autorów - w
    sumie miejsce można sobie kupić (jak to wspomniałeś, problem cena)
    a to sprawia że algorytm nie jest już tak "błyskotliwy" i co
    najważniejsze mniej skuteczny przy prostych frazach

    > Zaś google tez nie jest takim debeściakiem jak się niektórym wydaje i
    > zwyczajnie jest podatne na manipulacje.
    nie tyle "podatne na manipulacje" co działające aktualnie jak trzeba
    nakręcając rynek - kup linka, kup ad..., kup domene pr6, itd
    coraz mniej treść się liczy

    > Te nazwy marek tak naprawdę nie są jakieś mega trudne, mało kto szukając
    > konkretnych produktów je wpisze - dlatego właśnie np. porównywarki atakują
    > bardziej na nazwy produktów, a nie ogólne frazy (choć uogólniam teraz).
    w sumie tak, ale podobne wyniki mamy dla "sklep sony" itp.

    > Fora to w ogóle osobna bajka - narosło tego w diabły, większość w ogóle nie
    > niesie ciekawych informacji, jeśli byłoby jakieś dobre forum o sony, to
    > stawiam, że szybko dorobiłoby się naturalnego linkowania i wyszło w góglu
    > :)
    mogę mieć tylko nadzieje, że masz racje :)

    --
    pozdrawiam,

    Krzysztof Warunek

    *In specialibus generalia quaerimus*