    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Date: Tue, 15 Jun 2010 18:14:18 +0200

    On 2010-06-15 16:13, neoniusz wrote:

    > Gliniarze z dwoch komend krakowskich (krolewska i zamoyskiego) powiedzieli,
    > ze policja to nie W11, nie da sie sciagnac odciskow palcow, a to, ze mam
    > jego dane nic nie znaczy. Slady na znaczku tez wedlug nich nic nie znacza.
    > Poza tym, powiedzieli, ze czas oczekiwania na zgloszenie to kilka godzin i
    > pewnie nic nie uzyskam. Mam nagrane rozmowy telefoniczne z gosciem. Musi
    > miec ROWNO nasrane w porach. Niby powiedzialem, ze nie bede szedl na psy,
    > ale teraz coraz bardziej sie zastanawiam. Chociaz chyba wole, zeby nie znal
> [...]

    Raczej siedzi i sie cieszy ze sie latwo wykpil i nie siedzi wlasnie
    48h na dolku, zeby po powrocie tlumaczyc sie rodzinie czy w szkole czemu.

    Racja, ze nalezaloby przykrecic srube na komendzie. Typowa
    spychotechnika. Jak mi kiedys pijany gowniarz uszkodzil karoserie
    i go zlapano to w nocy z wlasnej inicjatywy niebiescy przyslali
    technika kryminalistycznego tak ze zrobil foty i zdjal slady (!).

    W ten sposob gnojek bedzie sie cieszyl i dalej uzna, ze to fajna
    zabawka w kotka i myszke ale troche juz nudna i poprzeczka jest
    wrecz za nisko.

    --

    memento lorem ipsum