  • Data: 2011-04-22 08:31:19
    Temat: chłodzenie procesora - montaż - zujnik temperatury
    Od: "Taz" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam Celeronka 3,2 na 775 i oryginalne chłodzenie Intela - to
    na czterech plastikowych klipsach.
    Założyli mi w sklepie cooler na wymontowanej płycie głównej.
    Powiedzieli mi, żeby nie zakładać coolera za zamontowanej płycie.
    W BIOS temp. 45 stopni, Everest 40 - 45 stopni.

    Ja miałem potrzebę zmienić chłodzenie i zamontowałem na płycie już
    założonej. wiadomo przy zakładaniu płyta delikatnie się ugnie, bo trzeba
    trochę docisnąć i przytrzymując powciskać bolce.

    Teraz mam to samo, czyli bios 45 stopni, everest 40 - 45 stopni.

    Pierwsze pytanie, czy takie montowanie jak zrobiłem na włożonej płycie
    może być? I czy tak zostawić, bo ja mam taką manię poprawiania i ulepszania,
    aż się coś spieprzy :).

    Drugie - czy można wierzyć czujnikowi do końca, to pytanie wiąże się z tym,
    że powierzchnia styku coolera jest okrągła i nie obejmuje całej powierzchni
    obudowy procesora.

    Nie wiem na jakie zasadzie mierzona jest temperatura procka.

    --
    Dziękuję z góry
    Pozdrawiam