  • Data: 2011-04-22 11:06:25
    Temat: chłodzenie procesora - montaż -czujnik temperatury
    Od: "Taz" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze odnośnie tego tematu: Dlaczego procek już na starcie BIOS ma 45
    stopni? Ten komp jest juz stary, ale jakies 2 lata temu, gdy wymieniałem
    pastę przewodzącą miałem w BIOS na starcie koło 30 stopni.

    to jest typ procesora Intel Celeron D 351, 3200 MHz (24 x 133)
    Nazwa kodowa Prescott-256

    No i kontroler cooler'a procesora - cały czas obraca około 2500 obr./min.
    Może on nie ma kontrolera?

    Ja używam tej białej pasty, czy ona nie izoluje bardziej niż przewodzi?

    Odpaliłem z ciekawości drugi komp, który ma Celerona D 3066 Mill-512 (133 x
    23)
    i dałem cooler bez pasty. Na starcie w BIOS miał 28 stopni! A doszedł do 38
    stopni.
    Obroty wiatraka około 1000/min.

    Co jest z tym moim prockiem..?
    --