    From: "pavellz" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [chevrolet] refleksje
    Date: Tue, 15 Jun 2010 11:04:55 +0200

    Witam,

    wnerwiony faktem tego, że znów mój wspaniały krążownik szos
    chevrolet spark vel matiz stoi na 10 dni w serwisie pozwolę sobie
    podzielić się refleksjami nt. zarządzania w GM :)
    Otóż sprawa wygląda tak:
    Posiadając już pewne doświadczenie, mimo że auto było jezdne
    wezwałem lawetę, korzystając z programu assistance, który uprawnia
    do bezpłatnego wynajmu auta zastępczego na 4 dni. Po rozmowie
    z laweciarzem wynika, że firma dostaje 100 zł z hakiem za holowanie,
    zaś zdarzają się klienci którzy poznawszy warunki assistance
    wzywają ich do przewiezienia auta przez bramę serwisu. :)
    Serwis wymienia mi alternator (części jak zawsze brak w Polsce,
    czas oczekiwania 10 dni). Serwis nie wie co się zepsuło w alternatorze,
    bo można wymienić cały, a nie grzebać się w środku, bo i po co?
    (Koszt alternatora w sklepie ok. 900 zł). Wynajmują mi auto z wypożyczalni
    na 4 dni
    (koszt przyjmijmy ok. 350 zł). Efekt - 4 dni mam czym jeździć, potem
    autobus. Koszt dla firmy to ok. 1350 zł

    Rozwiązanie alternatywne - części do alternatora do Daewoo Matiza
    są na Żeraniu po 90 złotych i są identyczne. Koszt pracy mechanika, który
    zajrzałby
    do środka niech kosztuje 50 złotych. Efektem jest odebranie auta w jeden
    dzień. :)

    Ktoś ma jeszcze jakieś argumenty, aby dotować plajtujące koncerny
    motoryzacyjne?
    Nigdy więcej nie Chevroleta... :)

    Pzdr
    Paweł