-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "pavellz" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: [chevrolet] refleksje
Date: Tue, 15 Jun 2010 11:04:55 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 33
Message-ID: <hv7fnm$149$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 109.243.248.177
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1276592695 1161 109.243.248.177 (15 Jun 2010 09:04:55 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Jun 2010 09:04:55 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18197
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2289073
[ ukryj nagłówki ]Witam,
wnerwiony faktem tego, że znów mój wspaniały krążownik szos
chevrolet spark vel matiz stoi na 10 dni w serwisie pozwolę sobie
podzielić się refleksjami nt. zarządzania w GM :)
Otóż sprawa wygląda tak:
Posiadając już pewne doświadczenie, mimo że auto było jezdne
wezwałem lawetę, korzystając z programu assistance, który uprawnia
do bezpłatnego wynajmu auta zastępczego na 4 dni. Po rozmowie
z laweciarzem wynika, że firma dostaje 100 zł z hakiem za holowanie,
zaś zdarzają się klienci którzy poznawszy warunki assistance
wzywają ich do przewiezienia auta przez bramę serwisu. :)
Serwis wymienia mi alternator (części jak zawsze brak w Polsce,
czas oczekiwania 10 dni). Serwis nie wie co się zepsuło w alternatorze,
bo można wymienić cały, a nie grzebać się w środku, bo i po co?
(Koszt alternatora w sklepie ok. 900 zł). Wynajmują mi auto z wypożyczalni
na 4 dni
(koszt przyjmijmy ok. 350 zł). Efekt - 4 dni mam czym jeździć, potem
autobus. Koszt dla firmy to ok. 1350 zł
Rozwiązanie alternatywne - części do alternatora do Daewoo Matiza
są na Żeraniu po 90 złotych i są identyczne. Koszt pracy mechanika, który
zajrzałby
do środka niech kosztuje 50 złotych. Efektem jest odebranie auta w jeden
dzień. :)
Ktoś ma jeszcze jakieś argumenty, aby dotować plajtujące koncerny
motoryzacyjne?
Nigdy więcej nie Chevroleta... :)
Pzdr
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 15.06.10 11:29 CeSaR
- 15.06.10 14:17 Grejon
- 15.06.10 15:02 Jakub Witkowski
- 15.06.10 16:43 pavellz
- 15.06.10 16:59 MM
- 15.06.10 22:16 ToMasz
- 15.06.10 22:43 pavellz
- 16.06.10 10:06 bratPit[pr]
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?