  • 21. Data: 2011-12-30 22:51:11
    Temat: Re: ceny połączeń
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2011-12-30 23:41, Waldek Godel pisze:

    > to w końcu pytasz o małych klientów czy o małe firmy? Bo tak szybko
    > skaczesz z jednego aspektu na drugi, że już się gubię...

    ale o czym Ty do mnie rozmawiasz?
    gdybyś nie wyciął na co odpowiadałem to byś wiedział, że tu pisałem o
    czymś zupełnie innym...

  • 22. Data: 2011-12-31 00:06:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jasio <n...@o...pl> wrote:

    > właśnie wszedłem na stronę tak taka i wielkimi literami pytają się mnie,
    > czy chcę rozmawiać jedynie za 30 gr/min

    Wtedy było 29

    > to gdzie te 8,5 gr za minutę?

    Po pierwsze - regułą już chyba jest, że dwa razy w roku występuje zjawisko
    p.t. podwójne doładowanie. I trzeba je wykorzystać maksymalnie, czyli 150
    zł.
    Po drugie, jak doładowywać, to tam, gdzie jest jeszcze dodatkowa premia,
    np. na stronie Ery + 10%.
    W ten sposób otrzymujesz stawkę ~14,3 gr do obcych sieci.
    Dla własnej sieci i stacjonarnych mamy połączenia przychodzące, a
    dokładniej ówczesne erajednostki - za każde 2 minuty przychodzące jedna
    minuta do wykorzystania.
    I w ten sposób można osiągnąć wspomnianą ŚREDNIĄ cenę.

  • 23. Data: 2011-12-31 12:00:53
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości grup

    >żadnego telefonu za darmo nie dostałem, mam prepaid.
    >to oświeć mnie gdzie będę miał 10-15 gr?
    >- tak, żeby do mnie dzwoniący nie płacili kilka razy więcej niż do
    normalnych sieci

    I tu jest problem, żeby podtrzymać zyski operatora na obecnym poziomie ktoś
    musi je wygenerować. Ty albo Twoi znajomi. Zdecyduj się.
    Play zdobywa rynek i działa na niskiej marży, reszta musi utrzymać wyniki
    żeby zasłużyć na premię i stołek. Mój syn z rachunku 70 pln w abo
    zejdzie od stycznia do 10 pln w prepaidzie przy ok 250 min. Wszystko zależy
    od dogadania się ze znajomymi.

    >- i tak, żebym nie musiał codziennie śledzić strony operatora i wpisywać
    co dwa dni jakieś śmieszne kody do miliarda promocji.

    Jak wyżej. To dobry sposób na odsianie 80% ludków chcących płacić mniej niż
    29 gr , a reszta jest usatysfakcjonowana.

  • 24. Data: 2011-12-31 12:31:46
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2011-12-31 13:00, tl pisze:
> [...]
    > wyniki żeby zasłużyć na premię i stołek. Mój syn z rachunku 70 pln w abo
    > zejdzie od stycznia do 10 pln w prepaidzie przy ok 250 min. Wszystko

    no w przypadku dziecka/nastolatka to ok, ale Ty chyba nie mówisz
    poważnie, że mam dzwonić do dorosłych ludzi i mówić im, pójdzie do play
    to będzie taniej:D

    To dobry sposób na
    > odsianie 80% ludków chcących płacić mniej niż 29 gr , a reszta jest
    > usatysfakcjonowana.

    a na ile wyceniasz swój czas, który poświecisz na szukanie promocji,
    liczenia jaka się bardziej opłaca i klepanie kodów. Już o pilnowaniu
    terminów, kiedy się promocja kończy nie wspomnę

  • 25. Data: 2011-12-31 13:32:09
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl>

    mln-na-telefonach-dla-administracji/6065488

    > Nie wczytywałem się w tekst, ale przyszedł mi do głowy pomysł że operator
    > sprzedaje hurtem tyle a tyle rozmów i smsów, ze jak się je wszystkie
    > wykorzysta to ceny będą tak niskie. jak się ich nie wykorzysta -trudno,
    > płacić trzeba

    W prywatnych abonamentach mamy to samo.

  • 26. Data: 2011-12-31 13:33:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

    > Dwa-trzy lata temu, gdy korzystałem z Taktaka, średni koszt minuty
    > wychodził mi ok. 8,5 gr brutto przy +/- 250 minutach wychodzących i ~500
    > minutach przychodzących miesięcznie.

    A cena jaka jest ? Bo jak do normalnego sklepu idziesz to taka sama dla
    wszystkich.

  • 27. Data: 2011-12-31 13:35:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > Jeżeli twoje rachunki przekraczają 50 mln zł rocznie to zdecydowanie tak,
    > powinieneś renegocjować umowę.

    A to nie jest hurtownia tylko klient końcowy

  • 28. Data: 2011-12-31 13:44:12
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > No to prościej:
    > biurwa ma 1000 minut w abonamencie po 3 grosze. W poprzednim miesiącu
    > biurwa wydzwoniła 600 minut (z czego powiedzmy 50% poza sieć macierzystą
    > za
    > które to operator zapłacił innemu operatorowi po 3 grosze za minutę), ale
    > urząd zgodnie z umową zapłacił abonament za 1000 minut.
    > Do tego biurwa odebrała 300 minut połaczeń (z czego powiedzmy 30% spoza
    > sieci macierzystej, za które operator otrzyma po 3 grosze od operatora z
    > którego sieci połączenie było inicjowane).

    Tym gorzej dla uzasadnienia takiej ceny skoro inni muszą składać się na tę
    niską cenę

  • 29. Data: 2011-12-31 14:18:16
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 31 Dec 2011 14:44:12 +0100, John Kołalsky napisał(a):

    > Tym gorzej dla uzasadnienia takiej ceny skoro inni muszą składać się na tę
    > niską cenę

    Jak widać nic nie zrozumiałeś, szkoda.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

  • 30. Data: 2011-12-31 14:22:17
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Jasio wystukał, co następuje:

    > no w przypadku dziecka/nastolatka to ok, ale Ty chyba nie mówisz
    > poważnie, że mam dzwonić do dorosłych ludzi i mówić im, pójdzie do play
    > to będzie taniej:D

    dorośli ludzie nie maja problemów "ojoj, zapłacę grosika więcej" tylko
    dzwonią...

> [...]
    > liczenia jaka się bardziej opłaca i klepanie kodów. Już o pilnowaniu
    > terminów, kiedy się promocja kończy nie wspomnę

    hm, kwestia tego czym się ktoś interesuje... przeglądając naweb pobieżnie w
    ramach prasówki portale telekomunikacyjne stosowne informacje są
    dostarczane... można też zapytać na forum i często dostaje się gotową
    wyliczankę. Klepanie kodów i pamiętanie? wpisanie do google kalendarza daty,
    dostaję powiadomienie, wybieram kod z książki adresowej. Całość to kilka
    sekund...
    No ale jak ktoś lubi płacić kilka razy więcej to jego wolna wola...