  • 1. Data: 2011-11-27 13:16:31
    Temat: [canon] Jenis Battery Grip BG-E2 PRO czy BG-E2
    Od: metrampaz metrampaz <m...@g...com>

    Dzien dobry,
    Wiem, ze na temat zamiennikow gripa do aparatow napisanojuz chyba
    wszystko, a i ja przeczytalem setki stron w internecie, ale kiedy
    samemu staje sie przed momentem zakupu, to cos w srodku jednak kusi,
    aby zapytac o jeden, konkretny przypadek.
    W tej samej cenie mam do wyboru:
    - oryginalny Canona do 50D BG-E2 (uzywany, chociaz sprzedajacy na
    allegro twierdzi, ze stan idealny)
    - zamiennik Jenis Battery Grip BG-E2 PRO nowy i z bajerami typu
    interwalometr, pilot, lcd, etc.

    Poszlibyscie w kierunku 'co oryginal, to oryginal' czy raczej
    funkcjonalnosc i dodatkowe opcje wazniejsze niz logo i troche lepsze
    materialy wykonczeniowe?

    metrampaz

  • 2. Data: 2011-11-27 16:54:51
    Temat: Re: [canon] Jenis Battery Grip BG-E2 PRO czy BG-E2
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-11-27 13:16:31 +0000, metrampaz metrampaz <m...@g...com> said:

    > Poszlibyscie w kierunku 'co oryginal, to oryginal' czy raczej
    > funkcjonalnosc i dodatkowe opcje wazniejsze niz logo i troche lepsze
    > materialy wykonczeniowe?

    Przypuszczam, że nie tylko wykończeniowe. Zadaj sobie pytanie inaczej,
    czy zależy Ci na tych bajerach, czy funkcjonalność nie oryginału,
    zrekompensuje Ci np. to że grip gorzej przylega do body itd.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-11-28 08:04:20
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Uzytkownik "metrampaz metrampaz" <> napisal w wiadomosci ...

    > Poszlibyscie w kierunku 'co oryginal, to oryginal' czy raczej
    > funkcjonalnosc i dodatkowe opcje wazniejsze niz logo i troche lepsze
    > materialy wykonczeniowe?

    w 300D mialem oryginalny grip, do 50D kupilem Alpha grip
    i uwazam, ze Alpha w niczym nie ustepuje oryginalowi :)

    Jezeli masz mozliwosc to "pomacaj" tego Jenisa
    i jezeli bedzie Ci pasowal - zwlaszcza sposób pracy przycisków
    czasem jest "inny" w zamiennikach niz w oryginalach
    to bierz :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 4. Data: 2011-11-28 08:25:15
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 28.11.2011 Tadeusz <...@s...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > i jezeli bedzie Ci pasowal - zwlaszcza sposób pracy przycisków
    > czasem jest "inny" w zamiennikach niz w oryginalach

    Do 5dmk2 mam 'klona'. Niczym nie ustepuje oryginałowi. Szkoda kasy
    na markę. Jak ma robić jako przeciwwaga do ciężkich szkieł to szukaj
    od razu drugie acu.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 5. Data: 2011-11-29 09:24:30
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 27.11.2011 14:16, metrampaz metrampaz wrote:
> [...]
    >
    > Poszlibyscie w kierunku 'co oryginal, to oryginal' czy raczej
    > funkcjonalnosc i dodatkowe opcje wazniejsze niz logo i troche lepsze

    Oryginał. Bo te wszystkie gripy z bajerami szybko się sypią.

    --
    http://szumofob.eu

  • 6. Data: 2011-11-29 10:55:54
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

> [...]
    >
    > Poszlibyscie w kierunku 'co oryginal, to oryginal' czy raczej
    > funkcjonalnosc i dodatkowe opcje wazniejsze niz logo i troche lepsze

    A w jakim celu kupujesz grip? Jesli dla interwalometru, to raczej zainstaluj
    sobie Magic Lantern. Jesli "bajery" nie sa potrzebne, to znasz odpowiedz...

    --
    Lol