  • 1. Data: 2009-11-06 09:15:37
    Temat: Zaproszenie czyli kolejne "Zapkołajki".
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Witam.
    Data 12.12.2009 godz. 18:00. Miejsce- Rybnik bar "Piwnica".
    Wjazd 20 zeta.

    Zapkołajki czyli:

    "to samo miejsce juz od lat Ci sami ludzie obok siebie..." ;-)

    W tym roku nie bedzie raczej jakiejs duzej licytacji - nie mam sily jezdzic
    i sie prosic.
    Tyle ile uda mi sie zdobyc od zaprzyjaznionych firm/osob tyle bedzie.
    Fajnie byloby zeby ludziska zostali na spanko jak za dawnych lat
    ;-)(karimaty i spiwory).
    Rano sniadanie pewne w Piwnicy.

    Dla nie bedacych w temacie a chetnych - Zapkolajki (google pomoze) to
    spotkanie dobrych znajomych na ktorym sie
    normalnie bawimy ;-) Przy okazji odbywa sie licytacja gadzetow
    (zazwyczaj motocyklowych 'zbieranych' w wiekszosci od zaprzyjaznionych firm
    motocyklowych)
    a zebrane pieniazki ( w tym z 'wejsciowek' !!!)sa przekazywane na pomoc dla
    Domu Dziecka w Rybniku.
    Muzyka(komputer udostepniam;-) )-prosze zabrac swoja na czytnikach,zeby nie
    bylo (Panie Pierdasik :) ).

    Zapraszam serdecznie.

    --
    Pozdrawiam.
    Zapek

  • 2. Data: 2009-11-06 11:43:45
    Temat: Re: Zaproszenie czyli kolejne "Zapkołajki".
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Zapek pisze:

    > ;-)(karimaty i spiwory).
    > Rano sniadanie pewne w Piwnicy.

    Ja bym chcial spac u Amila w jedynym na swiecie multivanie Toyoty, da rade ?

    KJ

  • 3. Data: 2009-11-06 11:48:11
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > Ja bym chcial spac u Amila w jedynym na swiecie multivanie Toyoty, da rade
    > ?

    Ty to lubisz po nocach wracac do domu ;-)
    A spanie z Amilem - to juz nie moja sprawa ;)
    I wiem,ze Amil nie moze niestety pisac na precle nad czym zapewne bardzo
    ubolewa.

    --
    zapek
    xr600r

  • 4. Data: 2009-11-09 17:03:14
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Zapek wrote:
    > Witam.
    > Data 12.12.2009 godz. 18:00. Miejsce- Rybnik bar "Piwnica".
    > Wjazd 20 zeta.

    Moze wreszcie w tym roku pierwszy raz uda mi sie wyrwac...

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 5. Data: 2009-11-10 10:15:18
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 9 Lis, 18:03, "Pryzmat" <a...@o...pl> wrote:

    > Moze wreszcie w tym roku pierwszy raz uda mi sie wyrwac...

    Będzie spotkanie trzeciego stopnia, fajnie ;-D

    pozdrawiam
    Mika

  • 6. Data: 2009-11-13 14:36:54
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Pryzmat" <a...@o...pl> wrote in message

    > Moze wreszcie w tym roku pierwszy raz uda mi sie wyrwac...

    Znaczy co, te dwie dychy?

    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-11-14 23:34:45
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Kefir pisze:

    Hej

    > Znaczy co, te dwie dychy?

    ROTFL :)

    Aż się boję cokolwiek napisać bo znowu nie dojadę ;)
    W sumie jednak mogę mieć przy okazji pewną fuchę do machnięcia w Kraku i
    Rudzie, muszę zakombinować i spróbować jakoś to zgrać.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 8. Data: 2009-11-25 08:49:20
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Mika wrote:
    > Będzie spotkanie trzeciego stopnia, fajnie ;-D

    Wiesz cos o czym ja nie wiem?

  • 9. Data: 2009-11-25 09:38:41
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 25 Lis, 09:49, "Pryzmat" <a...@o...pl> wrote:

    > Wiesz cos o czym ja nie wiem?

    Nie wiem czy nie wiesz, a ja wiem co wiem :)
    Ucieszyłam się tylko że w końcu zmieniłeś zdanie co do obostrzeń
    spotkań i wyjazdów ;P

    pozdrowki
    Mika

  • 10. Data: 2009-11-25 15:20:13
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Mika wrote:

    > Nie wiem czy nie wiesz, a ja wiem co wiem :)
    > Ucieszyłam się tylko że w końcu zmieniłeś zdanie co do obostrzeń
    > spotkań i wyjazdów ;P

    Czyli jednak wiesz cos o czym ja nie wiem
    No coz zobaczymy jak wyjdzie
    Zdania nie zmienilem