  • Data: 2011-08-31 07:58:12
    Temat: button0 button1 button2 button3 button4
    Od: "general kenobi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio mam duzo klikania gui (wczesniej gui duzo nie robilem) i naszla
    mnie kwestia zwiazana z tym czy nie nalezaloby przyjac konwencji zgodnie
    z ktora nawet kontrolki nalezaloby numerowac od zera (np od 0 do 4 a nie
    od 1 do 5)
    Nie jest to zgodne z normalna numeracja np przedmiotow na ladzie
    ale jak wiadomo rozmaite elementy w programowaniu numeruje sie od zera
    i jesli buttony ponumeruje od 1 to zachodza swoiste 'dyskorespondencje'
    NIe jestem zupelnie pewien czy numerowac buttony od 0 to dobry pomysl
    ale chyba sklanialbym sie ku temu by tego sprobowac
    Co o tym sadza poszczegolni grupowicze :-/

    fir