-
1. Data: 2012-05-11 10:10:19
Temat: budzenie telefoniczne a zajety numer
Od: "medly" <h...@t...org>
Co się stanie gdy zamówimy telefoniczne budzenie, a w tym czasie będzie
zajęty telefon? Nie zadzwoni wcale, czy centrala będzie czekać aż się
zwolni linia, a może przerwie połączenie? :)
-
2. Data: 2012-05-11 19:11:00
Temat: Re: budzenie telefoniczne a zajety numer
Od: nadir <n...@h...org>
Użytkownik medly napisał:
> Co się stanie gdy zamówimy telefoniczne budzenie, a w tym czasie będzie
> zajęty telefon? Nie zadzwoni wcale, czy centrala będzie czekać aż się
> zwolni linia, a może przerwie połączenie? :)
Przerwać na pewno nie przerwie, bo i po co?
Skoro dzwoni u abonenta lub ten gada, to znaczy, że budzenie nie
potrzebne. Są priorytety i trwającej rozmowy przerwać nie można.
Nie wiem jak jest obecnie, ale w "dawnych" czasach, w przypadku
zajętości centrala dzwoniła po zwolnieniu linii. A w przypadku nie
podniesienia słuchawki przez abonenta powtarzała dzwonienie, chyba ze
trzy razy w trzyminutowych odstępach.
Wszystko było kwestą ustawień centrali, w tym wypadku 5ESS.