  • 1. Data: 2012-05-15 10:23:27
    Temat: Simlock na 6020 - kto wygeneruje kod?
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Witam, chciałbym odblokować telefon N 6020 posiadający locka w polskim
    Orange.

    IMEI to: 359748005041794

    Dodam iż próbowałem kalkulatorów online i niestety dwie próby to porażka -
    pozostało zatem tylko 3, więc sądzę, że bezpieczniej będzie poczekać na
    pomoc kogoś kto miał z tymi programami więcej doczynienia niż ja.

    Z góry dzięki !

    T.V.

  • 2. Data: 2012-05-15 10:56:17
    Temat: Re: Simlock na 6020 - kto wygeneruje kod?
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 10:23:27 UTC+2 użytkownik T.V. napisał:
> [...]
    > pozostało zatem tylko 3, więc sądzę, że bezpieczniej będzie poczekać na
    > pomoc kogoś kto miał z tymi programami więcej doczynienia niż ja.

    https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups#!f
    orum/pl.misc.telefonia.gsm

  • 3. Data: 2012-05-15 11:00:28
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 01:56:17 -0700 (PDT), wiwany napisał(a):

    <ciach>

    > https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups#!f
    orum/pl.misc.telefonia.gsm

    Nie kumam, i co mam niby zrobic z tym archiwum?
    Przeciez, napisalem, ze szukam kogos kto mi go wygeneruje - bo sam
    wygenerowalem 3 i zaden nie dziala.
    Zostalo zatem dwie proby do zablokowania telefonu....

    T.V.

  • 4. Data: 2012-05-15 11:10:32
    Od: Tomasz Wójtowicz <t...@s...com>

    W dniu 2012-05-15 11:00, T.V. pisze:
> [...]
    orum/pl.misc.telefonia.gsm

    > Nie kumam, i co mam niby zrobic z tym archiwum?
    > Przeciez, napisalem, ze szukam kogos kto mi go wygeneruje

    Tylko szukasz na niewłaściwej grupie. Hint: prawidłowa grupa to
    pl.misc.telefonia.gsm

  • 5. Data: 2012-05-15 11:11:15
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 10:23:27 +0200, T.V. napisał(a):

> [...]
    > pozostało zatem tylko 3, więc sądzę, że bezpieczniej będzie poczekać na
    > pomoc kogoś kto miał z tymi programami więcej doczynienia niż ja.

    Zaraz ktos sie "przyczepi do postu pod "wiwany"

    Uscislajac:
    Wygenerowalem 3 kody, zostalo 2 proby.

    T.V.

  • 6. Data: 2012-05-15 11:12:39
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 11:10:32 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):

    > Tylko szukasz na niewłaściwej grupie. Hint: prawidłowa grupa to
    > pl.misc.telefonia.gsm

    eee, fakt przepraszam - przyznaje sie, moj blad :-)
    Tak to czasem jest....

    T.V.