eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniabudzenie telefoniczne a zajety numer › Re: budzenie telefoniczne a zajety numer
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!news.glorb.com!npeer01.iad.
    highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.i
    ad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neos
    trada.pl!news.vectranet.pl!not-for-mail
    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: budzenie telefoniczne a zajety numer
    Date: Fri, 11 May 2012 19:11:00 +0200
    Organization: VectraNET - http://www.vectranet.pl
    Lines: 13
    Message-ID: <jojh76$44q$1@news.vectranet.pl>
    References: <4facc975$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160176127.slubice.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.vectranet.pl 1336756262 4250 95.160.176.127 (11 May 2012 17:11:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 May 2012 17:11:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20120429 Firefox/12.0
    SeaMonkey/2.9.1
    In-Reply-To: <4facc975$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Received-Bytes: 1673
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:235705
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik medly napisał:
    > Co się stanie gdy zamówimy telefoniczne budzenie, a w tym czasie będzie
    > zajęty telefon? Nie zadzwoni wcale, czy centrala będzie czekać aż się
    > zwolni linia, a może przerwie połączenie? :)

    Przerwać na pewno nie przerwie, bo i po co?
    Skoro dzwoni u abonenta lub ten gada, to znaczy, że budzenie nie
    potrzebne. Są priorytety i trwającej rozmowy przerwać nie można.
    Nie wiem jak jest obecnie, ale w "dawnych" czasach, w przypadku
    zajętości centrala dzwoniła po zwolnieniu linii. A w przypadku nie
    podniesienia słuchawki przez abonenta powtarzała dzwonienie, chyba ze
    trzy razy w trzyminutowych odstępach.
    Wszystko było kwestą ustawień centrali, w tym wypadku 5ESS.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: