  • 61. Data: 2011-07-04 12:55:07
    Temat: Re: bramki Viatool - nie dla idiotow...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bydlę,

    Monday, July 4, 2011, 12:15:43 PM, you wrote:

> [...]
    ^^^^^^
    > Spróbuję jak dziecku:
    > ===
    > systemów nawigacyjnych i podobnych do nich
    > ===
    > Te urządzenia WOLNO przyczepiać do przedniej szyby, o czym mówi nam to zdanie.
    ;>>>>

    To nie są dwa odrębne zdania. Tam nawet nie ma przecinka.

    > Natomiast zakaz dotyczy czegoś innego, i jest to napisane:

    > ===
    > ===

    > Czyli: wolno na szybie, ale nie jak idiota.
    ;>>>>

    > Nie tylko. I kokpit, i sufit, i kierownicę itd.
    > A chodzi o zasłanianie widoku kierowcy.

    Nie - chodzi o pole widzenia kierowcy. Masz to wyraźnie zapisane.
    Zapamiętaj sobie raz na zawsze: liczy się w pierwszej kolejności
    litera prawa a z idiotą-milicjantem za granicą nie wygrasz. On Cię
    aresztuje i poczekasz na sąd, przed którym BYĆ MOŻE uda Ci się
    udowodnić, że nie jesteś wielbłądem. Pewności nie masz.

    Okażesz jaja?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 62. Data: 2011-07-04 13:28:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-07-04 11:22, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Dziwnie to słowackie "pole widzenia" wyglądało na rysunku poglądowym
    > nieco szerzej.

    I wspomina o winietach, które z reguły nakleja się w rogach szyby :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 63. Data: 2011-07-04 18:44:04
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-04 12:55:07 +0200, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> said:

    > ;>>>>

    > Nie - chodzi o pole widzenia kierowcy.

    Tak.
    Idiota wiesza tak, że zasłania sobie widok, a normalny nie.
    Idiota płaci pokutę u naszych sąsiadów, normalny nie.
    Idiota płacze, że tam jest zakaz przyczepiania nawigacji do szyby,
    normalny wie, że nieprawda, nie ma takiego zakazu.
    ;>>>

    > Masz to wyraźnie zapisane.

    Tak, i brzmi to tak:

    Czego?
    ===systemów nawigacyjnych i podobnych do nich urządzeń===
    Gdzie przymocowanych?
    =przymocowanych do przedniej szyby za pomocą przyssawki lub innego
    podobnego urządzenia===
    Czego nie wolno?
    ===nie wolno umieszczać w polu widzenia kierowcy===

    Czyli WOLNO przyczepiać do szyby przedniej, NIE WOLNO zasłaniać widoku.

    Oczywiście debile rozmieją z tego, że NIE WOLNO DO SZYBY.
    ;>>>

    > z idiotą-milicjantem za granicą nie wygrasz

    Ale po co mam wygrywać, skoro oni nie czepiają się urządzeń
    przymocowancyh do przedniej szyby?
    ;>>>

    > Okażesz jaja?

    NIE MA ZAKAZU MONTOWANIA NAWIGACJI DO PRZEDNIEJ SZYBY.
    Raz jeszcze:

  • 64. Data: 2011-07-04 19:56:56
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > ===nie wolno umieszczać w polu widzenia kierowcy===
    >

    > Czyli WOLNO przyczepiać do szyby przedniej, NIE WOLNO zasłaniać widoku.

    Nie widoku, a pola widzenia kierowcy.
    Sprawdź sobie, jakie pole widzenia ma przeciętny człowiek ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 65. Data: 2011-07-04 21:07:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Jul 2011 19:56:56 +0200, J_K_K wrote:

    >Nie widoku, a pola widzenia kierowcy.
    >Sprawdź sobie, jakie pole widzenia ma przeciętny człowiek ;-)

    A jak definiuja to slowackie przepisy ?

    J.

  • 66. Data: 2011-07-05 10:23:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bydlę,

    Monday, July 4, 2011, 6:44:04 PM, you wrote:

    [.....]

    *PLONK!* za cięcie niewygodnych cytatów i używanie wyzwisk zamiast
    argumentów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 67. Data: 2011-07-05 10:23:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Monday, July 4, 2011, 9:07:42 PM, you wrote:

    > A jak definiuja to slowackie przepisy ?

    Tego już pan konsul nie był łaskaw napisać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 68. Data: 2011-07-05 13:09:30
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-07-04 21:07, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > A jak definiuja to slowackie przepisy ?

    Tak jak to słowackiemu policjantowi będzie wygodne - w skrócie nie wolno :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 69. Data: 2011-07-09 16:00:28
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-05 10:23:06 +0200, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> said:

> [...]
    >
    > [.....]
    >
    > *PLONK!* za cięcie niewygodnych cytatów i używanie wyzwisk zamiast

    Czyli nie masz jaj, by przyznać się do błędu.
    I dodatkow kłamiesz - a tak robią tylko ludzie bez honoru...

    Kul.

    --
    Bydlę