  • 1. Data: 2012-02-13 15:21:29
    Temat: brak OC - pytanie teoretyczne
    Od: grzech <z...@g...com>

    Witam, pytam czystoteoretycznie :)
    Gdybym kupił autko w celach hobbystycznych (jako drugie), wstawił do
    garażu i nie wykupował OC - to czy w tym naszym "pięknym" kraju grożą
    mi za taki preceder sankcje karne? Nie wyrejestrowywane ale z
    aktualnym przeglądem. Nie do jeżdżenia - do stania i w wolnej chwili
    dłubania w nim :)

  • 2. Data: 2012-02-13 15:22:23
    Temat: Re: brak OC - pytanie teoretyczne
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Karne to może nie, ale Fundusz gwarancyjny i tak przyjdzie po swoje.

  • 3. Data: 2012-02-13 15:22:25
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-02-13 15:21, grzech pisze:
> [...]
    > mi za taki preceder sankcje karne? Nie wyrejestrowywane ale z
    > aktualnym przeglądem. Nie do jeżdżenia - do stania i w wolnej chwili

    Niestety groza Ci.

    --
    Karolek

  • 4. Data: 2012-02-13 15:29:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/13/2012 03:21 PM, grzech wrote:
> [...]
    > mi za taki preceder sankcje karne? Nie wyrejestrowywane ale z
    > aktualnym przeglądem. Nie do jeżdżenia - do stania i w wolnej chwili

    Albo auto jest zarejestrowane i wtedy jest mus płacenia OC bo inaczej
    upomni się UFG aczkolwiek nie wiem czy mogą upominać się co rok czy
    jednorazowo płacisz karę i masz spokój albo auto jest wyrejestrowane co
    wiąże się z przyniesieniem do WK świstka o zezłomowaniu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-02-13 17:33:08
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    >. Nie do jeżdżenia - do stania i w wolnej chwili

    A jak tak bedzie stalo i reczny sie zwolni i wyjedzie samo na droge i
    naszkodzi?

    Ja juz widzialem kiedys widmowego fiatcika 126 toczacego ze wzniesienia.
    Kierowcy jadacy w przeciwna strone nawet na niego trabili i srodkowy palec
    mu okazywali.

    ::f::