  • 1. Data: 2012-10-24 12:52:54
    Temat: bootowani
    Od: diwajs <m...@g...com>

    Witam
    Coś złego stało mi się z kompem. Mianowicie ni z tego ni z owego stracił
    możliwośc bootowania z napędu DVD. Ustawiony w BIOS-ie jako pierwszy
    napęd bootujący DVD sobie radośnie pomruguje LED-em, po czym start i tak
    następuje z HD. Napęd w systemie działa prawidłowo czyta i zapisuje
    zarówno CD jak i DVD. A przecież instalowałem zarówno win XP jak i SUSE
    11 korzystając z opcji bootowania DVD. Może ktoś się spotkał już z takim
    zjawiskiem. Pomocy, please
    pdrw
    M.P.

  • 2. Data: 2012-10-24 14:39:19
    Temat: Re: bootowani
    Od: Robson <r...@...pl>

    Brak błyty, niewłaściwa/brudna/podrapana płyta, brudny/uszkodzony czytnik.