  • 1. Data: 2014-07-01 04:41:35
    Temat: ...bo jeździć to trzeba umieć...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Nocą wracałem z Kalisza. Rejsowa 90km/h i szczerze mówiąc w bardzo
    niewielu miejscach zwalniałem. Jazda była tak równa, że spalanie wyszło
    3.8l/100km (według komputera). Ale nie o tym, jakoś przed kołem jeszcze
    przypałętała się Fabia. Doszedł mnie z dużą różnicą prędkości, po czym
    czaił się kilka kilometrów, aby mnie wyprzedzić. Niestety jegomość to
    stanowczo mistrz prostej. Mimo, że niby odchodził, to na każdym
    praktycznie zakręcie bardzo się do niego zbliżałem, albo wręcz go
    dochodziłem o pseudo zabudowanych nie wspomnę. Doszło do absurdu, na
    odcinku 60 km nie przekroczyłem nawet na chwilę 90km/h a mimo to 8 razy
    pacjenta wyprzedziłem, w efekcie do Włocławka wjeżdżałem pierwszy. Tu w
    końcu jegomość dopatrzył się,że mam CB na dachu i usłyszałem, że jestem
    chujem, bo mu jechać nie dam, że go wyprzedzam, aby za chwilę się wlec
    90 na godzinę, że takich jak ja to rozstrzelać. Nawet nie wchodziłem z
    nim w dyskusję. W końcu we Włocławku wjechałem zatankować, a gość za
    mną. Wyskoczył jak poparzony i najwyraźniej uznając, że miałem wyłączone
    CB i nie słyszałem powtórzył wcześniejsze słowa... Jak mu
    odpowiedziałem, że jeździć to trzeba umieć, to z łapkami zaczął
    startować, ale gdy mu to jego rączki złapałem zrozumiał, że musi trochę
    jeszcze szpinaku pojeść i na siłownie pochodzić... No kurde, skąd się
    tacy biorą? Rozumiem, młodość ma swoje prawa, ale czy ja mu broniłem
    jechać szybciej? Utrudniałem wyprzedzanie, albo co? Śmieszne to, tym
    bardziej, że mi się naprawdę nigdzie nie spieszyło, a po drodze może ze
    3 samochody widziałem (pusta droga).

    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-07-01 08:27:10
    Temat: Re: ...bo jeździć to trzeba umieć...
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 01.07.2014 04:41, anacron wrote:
> [...]
    > jechać szybciej? Utrudniałem wyprzedzanie, albo co? Śmieszne to, tym
    > bardziej, że mi się naprawdę nigdzie nie spieszyło, a po drodze może ze

    Przypomniala mi sie akcja w zeszlym roku na obwodnicy szczecina - slynna
    tupajaka niemiecka.
    Jade lewym pasem okolo 130, wyprzedzam inne auta.
    Z tylu jedzie typ w starym focusie i mruga jak wariat. Domaga sie
    ustapienia po on chce jezcze szybciej.

    W koncu wyprzedzil mnie, zahamowal na srodku drogi i zatrzymal caly ruch.
    Wyszedl z auta i zaczal wyklad jak to sie powinno jezdzic bla, bla.
    Nagranie z akcji poszlo na policje, ciekawe jak sie skonczylo.
    Idiotow nie sieja.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2014-07-01 08:42:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 01 Jul 2014 08:27:10 +0200, Marek napisał(a):
> [...]
    > Wyszedl z auta i zaczal wyklad jak to sie powinno jezdzic bla, bla.
    > Nagranie z akcji poszlo na policje, ciekawe jak sie skonczylo.

    Nie wiem gdzie wy takich idiotow znajdujecie.
    Jezdze sobie i nic takiego nie widze ... no ale moze tak wk* ludzi
    swoimi "rowno 90" czy 130 :-)

    J.

  • 4. Data: 2014-07-01 09:03:09
    Od: b...@g...com

    W weekend pojezdzilem po bieszczadzkich serpentynach.
    Solina-Polanczyk-Terka...spotkalem pare BMW e46 e87 ktore dochodzilem na winklach a
    potem wyprzedzalem.

    Wiśienką na torcie była trasa Majda-Komańcza. Bardzo piekna droga, czasem
    dziurawa...ale cudowne pagorki a tam gdzie byla dobra droga to dawalem masakrycznie w
    palnik.
    Od Cisnej doszedl mnie Saab 9-5Aero czyli wersje od 230PS - 250PS. Pozwolilem sie
    wyprzedzic bo chcialem zeby byl przynętą dla policji i foto. Ale do rzeczy: na
    zakretach go dochodzilem. Na prostych też, acz gdy droga była dziurawa to zwalniałem

    I to wszystko w aucie (z rynku US) który ma 160 PS, 1450 kg, lipne opony 215/60
    Energy Saver ktore piszczą nawet przy nieco mocnym hamowaniu i miekkie zawieszenie
    którego ręką jestem w stanie poprzecznie podnieść na tylnej osi o ponad 5 cm.

    Pozdrawiam
    Bugatti

  • 5. Data: 2014-07-01 09:07:52
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 01 Jul 2014 04:41:35 +0200, anacron napisał(a):

> [...]
    > jechać szybciej? Utrudniałem wyprzedzanie, albo co? Śmieszne to, tym
    > bardziej, że mi się naprawdę nigdzie nie spieszyło, a po drodze może ze

    Musiałeś go mocno urazić w jego dumie "mistrza kierownicy". To, że z łapami
    skoczył to musiałeś trafić na jakiegoś debila.

    Spotkałem już paru mistrzów prostej - bawili mnie kolesie którzy na odcinku
    A1 GD - Nowe Marzy (przed oddaniem całości) gnali pod 170-180. Potem ich
    doganiałem na "normalej" trasie , bo wyprzedzić to już nie bardzo umieli.
    Mistrzowie prostej, pustej drogi.

    --
    Franc

  • 6. Data: 2014-07-01 10:05:10
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 01.07.2014 08:42, J.F. wrote:

    > Nie wiem gdzie wy takich idiotow znajdujecie.
    > Jezdze sobie i nic takiego nie widze ... no ale moze tak wk* ludzi
    > swoimi "rowno 90" czy 130 :-)

    Na autostradzie 90?
    Zapraszam bardziej na zachod PL

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 7. Data: 2014-07-01 10:53:40
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > jechać szybciej? Utrudniałem wyprzedzanie, albo co? Śmieszne to, tym
    > bardziej, że mi się naprawdę nigdzie nie spieszyło, a po drodze może ze

    Z kompleksów. Uznał Ciebie jadącego 90 za kapelusznika bo przecież on
    potrafi szybciej, w praktyce wyszło, że jednak nie potrafi i to go zabolało.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2014-07-01 11:06:15
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    b...@g...com pisze:
> [...]
    którego ręką jestem w stanie poprzecznie podnieść na tylnej osi o ponad 5 cm.

    no popatrz - to Ty jesteś MISZCZ!

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 9. Data: 2014-07-01 11:10:12
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-01 09:03, b...@g...com pisze:
> [...]
    którego ręką jestem w stanie poprzecznie podnieść na tylnej osi o ponad 5 cm.

    A to posiadanie 200+ do czegoś zobowiązuje? :)
    (-5 to ciężkie padło, do tego jak ma kiepskie opony i słabe umiejętności
    to efekt jak widać :)

    Ostatnio zrobiłem sobie trip Olsztyn Augustów przez Mikołajki czyli non
    stop zakręty po 90st i ograniczenia do 40km/h czyli jakieś 200km w 2h ;)

    Lewis

  • 10. Data: 2014-07-01 11:26:31
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 01.07.2014 10:53, Ergie pisze:
    > Z kompleksów. Uznał Ciebie jadącego 90 za kapelusznika bo przecież on
    > potrafi szybciej, w praktyce wyszło, że jednak nie potrafi i to go
    > zabolało.

    Ale naprawdę można mieć takie frustracje, aby w ten sposób je na drodze
    rekompensować? Żona (przypadkiem świadek) się śmieje, że pewnie "loda
    nie dostał" i wkurwiony jechał. :)

    --
    anacron
    aba/