  • 11. Data: 2010-08-23 20:45:36
    Temat: Re: bmw 740i e38 1997 nie pali na cieplym
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Piotrek pisze:

    > Ale z ciebie mechanik...

    Gdybym nie miał takiego przypadku to bym o nim nie pisał.

    I jeden elektryk dobrze to zdiagnozował.

    Ale on się naprawdę znał a nie najpierw pisał potem myślał.

    KJ

  • 12. Data: 2010-08-23 20:54:55
    Od: "Paweł" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wampir Energetyczny <a...@g...pl> napisał(a):

    > witam,
    >
    > jaka moze byc przyczyna? rano na zimnym pali jak nowy. wystarczy
    > pojechac gdzies do sklepu i pod sklepem nie mozna juz odpalic.
    > przerabial ktos podobny problem?

    nie chce odpalić czyli nie kręci się rozrusznik czy kręci a nie może odpalić?
    W ogóle nie zapala za chiny póki nie ostygnie czy po długim kręceniu CHYTA?

    Czy pojazd jest wyposażony w układ zasilania LPG?

  • 13. Data: 2010-08-23 21:40:28
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 23-08-2010 20:54, Paweł pisze:

> [...]
    > W ogóle nie zapala za chiny póki nie ostygnie czy po długim kręceniu CHYTA?
    >
    > Czy pojazd jest wyposażony w układ zasilania LPG?

    nie ma lpg. co do reszty to nie wiem, ale sadze ze po dluzszym kreceniu
    odpala (jutro dopytam)

  • 14. Data: 2010-08-24 11:41:45
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 23-08-2010 21:40, Wampir Energetyczny pisze:

    > nie ma lpg. co do reszty to nie wiem, ale sadze ze po dluzszym kreceniu
    > odpala (jutro dopytam)

    kreci kreci, az w koncu zapala.