  • 41. Data: 2009-12-03 07:48:19
    Temat: Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Krzysztof Oledzki"
    >To, że nie możesz w terenie zabudowanym jechać 200km/h, też uważasz za ograniczanie
    >Twojej wolności?

    Owszem. To jest ograniczenie wolności obywateli. Tyle, że jednak jakoś
    umocowane. I "rozsądkowo" i prawnie.

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 42. Data: 2009-12-03 07:48:27
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Odpowiedzialność zbiorowa jest dużo bardziej powszechna niż Ci się wydaje.
    >
    > *Naprawdę*.

    Wiem. i właśnie o tym pisze bo uważam że to bandyctwo. Ale widze że chyba
    nie, skoro większość ludzi uważa że to OK. aż kiedyś naprawde straci głowę a
    nie tylko port 25

  • 43. Data: 2009-12-03 07:49:14
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > tpsa po prostu wdraża rfc z roku 1999 (po 10 latach bycia niezgodnym ze
    > standardem).
    TPSA nie jest od wdrażania protokołu korzystania z poczty, chyba że poczty
    na jej serwerze.

  • 44. Data: 2009-12-03 07:50:40
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > akceptować liberalnie to co dostaje, ale bardzo uważnie patrzeć na
    > to, co wysyła.
    >
    > Co do portu 587 to sugeruje zapoznać się z RFC2476 (grudzień 1998!)
    > zastąpiony przez 4409 a potem z RFC5321 (zastępującym nieco leciwy
    > już RFC 821).

    Jeszcze raz powtarzam. Telekomunikacja Polska zapewnia dostęp do internetu -
    czyli transmisję pakietów IP. A nie usługodawcą e-mailowym albo serwisantem
    komputerów klienta.
    Nie licząc ich poczty, tam niech robią jak uważają

  • 45. Data: 2009-12-03 08:15:27
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> wrote:

    > Kolejna mądra uwaga. Co kogo obchodzi co klient TP neostrada robi na swoim
    > hoście? Tzn. może i obchodzić sobie może i tyle.

    Mnie obchodzi. Bo albo dostaję przez to spam, albo nie.

    > Nie zmienia to faktu że internet to internet.

    Pojęcz jeszcze, że na neo+ nie dostajesz BGP. Pzecież
    "internet to internet"!

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 46. Data: 2009-12-03 08:29:22
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Wojciech Puchar napisał(a):

    > Wiem. i właśnie o tym pisze bo uważam że to bandyctwo. Ale widze że chyba
    > nie, skoro większość ludzi uważa że to OK. aż kiedyś naprawde straci głowę a
    > nie tylko port 25

    To się nazywa prewencja i stosowanie odpowiednich środków do zjawiska.

    W jakiejś utopijnej rzeczywistości żyjesz najwyraźniej.

    Jak podczas zadymy kiboli policja ustawia się w kordon i blokuje całą
    grupę mimo, że zadymiarzy jest 10% to też źle?

    Ty byś założył piuskę i z krzyżem wlazł w ten tłum by wyłapać tylko
    agresorów, prawda?

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 47. Data: 2009-12-03 09:16:22
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 03 Dec 2009 09:29:22 +0100, Bartosz Feński aka fEnIo napisał(a):

    <...>
    Po co z nim dyskutujecie? Patrzac na wysyp jego postow na grupach sci,
    zna sie na wszystkim -> troll. Do kibla z nim.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 48. Data: 2009-12-03 11:25:37
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Mnie obchodzi. Bo albo dostaję przez to spam, albo nie.

    Nie podoba się to zabanuj zakres IP TP czy neostrady.
    Zresztą pół świata tak robiło bo TP zlewała swoje obowiązki.
    A tak naprawde to sama sobie problem zrobiła robiąc dynamicznie przydzielane
    numery IP.

    > Pojęcz jeszcze, że na neo+ nie dostajesz BGP. Pzecież
    > "internet to internet"!

    Pieprzysz bzdury.

  • 49. Data: 2009-12-03 11:27:22
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Po co z nim dyskutujecie? Patrzac na wysyp jego postow na grupach sci,
    > zna sie na wszystkim -> troll. Do kibla z nim.

    Ty też skoro wiesz że pisze same bzdury na każdy temat. musisz znać się na
    wszystkim.

    Ale masz racje - usenet zszedł na psy, banda frajerów chce się wylansować i
    postuje żeby pokazać jacy mądrzy są.

  • 50. Data: 2009-12-03 12:50:22
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    > Nie podoba się to zabanuj zakres IP TP

    TP to nie tylko neostrada.

    > czy neostrady.

    To jest możliwe tylko teoretycznie, bo nie da się określić, który
    IP jest z neo+, a który nie.

    > Zresztą pół świata tak robiło bo TP zlewała swoje obowiązki.

    No to o co chodzi? Skoro i tak było to wicinane, to co za różnica,
    kto to wycina?

    > A tak naprawde to sama sobie problem zrobiła robiąc dynamicznie przydzielane
    > numery IP.

    Adresy, Adresy IP.

    > Pieprzysz bzdury.

    Wow! Mistrz ciętej riposty is back!