  • 1. Data: 2009-03-16 12:36:20
    Temat: blokada gimp.org-reklamacja?
    Od: "Menel " <m...@N...gazeta.pl>

    Niżej jest wątek na ten temat ale jego objętość przerasta moje możliwości
    percepcji.
    Czy ktoś mógłby pomału i dużymi literami wyjaśnić dlaczego ten adres jest
    zablokowany i czy jest to podstawa do reklamacji?
    PS. Pani na infolinii powiedziała, że żadnych IP się nie blokuje.

  • 2. Data: 2009-03-16 13:43:43
    Temat: Re: blokada gimp.org-reklamacja?
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Menel pisze:
> [...]
    > zablokowany i czy jest to podstawa do reklamacji?
    > PS. Pani na infolinii powiedziała, że żadnych IP się nie blokuje.

    za długo by to trwało, szybciej przeczytasz wątek - zacznij od końca.

    Darek

  • 3. Data: 2009-03-16 22:16:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Menel " <m...@N...gazeta.pl> writes:

    > Czy ktoś mógłby pomału i dużymi literami wyjaśnić dlaczego ten adres jest
    > zablokowany i czy jest to podstawa do reklamacji?

    O, znowu? Oczywiscie reklamuj.

    > PS. Pani na infolinii powiedziała, że żadnych IP się nie blokuje.

    Bardzo nieladnie klamac. Wiem, ze to nie wina tej pani, ale...

    MJ

  • 4. Data: 2009-03-25 11:26:04
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Mon, 16 Mar 2009 23:16:41 +0100, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Bardzo nieladnie klamac. Wiem, ze to nie wina tej pani, ale...

    moje reklamacje (wpisywane w eboku) są regularnie odrzucane ze
    względów formalnych "powinien pan wpisac tam gdzie awarie", a potem
    "tu gdzie awarie to nie bo nie ma pan braku synchronizacji modemu"

    jak ja sie ciesze ze zmiany dostawcy, nikt mi gimpa nie blokuje, nikt
    mi nie każe podpisywać umowy na 10 lat wraz z wielomiesięcznym
    oczekiwaniem "aż wszyscy odpowiedni ludzie pospiszą odpowiednie
    dokumenty celem pociągnięcia 10m światłowodu", nikt mi nie odrzuca
    reklamacji "bo pan źle zaznaczyłeś komórke a ja nie mam możliwości
    przesłania zgłoszenia do innego działu"

  • 5. Data: 2009-03-26 22:04:42
    Od: "Menel " <m...@g...pl>

    Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com> napisał(a):

    > blokuje.
    >
    > moje reklamacje (wpisywane w eboku) s=B1 regularnie odrzucane ze
    > wzgl=EAd=F3w formalnych "powinien pan wpisac tam gdzie awarie", a potem
    > "tu gdzie awarie to nie bo nie ma pan braku synchronizacji modemu"

    Złożyłem reklamację ustnie na infolinii.Miła pani z pięć razy się
    konsultowała ale:
    1. przyznała,że adres jest blokowany(oczywiście dla mojego dobra)
    2. podała adres mirrora strony(http://www.gimp.linux.pl)
    3. po wielokrotnym upewnianiu się przyjęła reklamację
    Więc grzecznie czekam na list(papierowy).