    From: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: blokada gimp.org-reklamacja?
    Date: Wed, 25 Mar 2009 12:26:04 +0100

    On Mon, 16 Mar 2009 23:16:41 +0100, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Bardzo nieladnie klamac. Wiem, ze to nie wina tej pani, ale...

    moje reklamacje (wpisywane w eboku) są regularnie odrzucane ze
    względów formalnych "powinien pan wpisac tam gdzie awarie", a potem
    "tu gdzie awarie to nie bo nie ma pan braku synchronizacji modemu"

    jak ja sie ciesze ze zmiany dostawcy, nikt mi gimpa nie blokuje, nikt
    mi nie każe podpisywać umowy na 10 lat wraz z wielomiesięcznym
    oczekiwaniem "aż wszyscy odpowiedni ludzie pospiszą odpowiednie
    dokumenty celem pociągnięcia 10m światłowodu", nikt mi nie odrzuca
    reklamacji "bo pan źle zaznaczyłeś komórke a ja nie mam możliwości
    przesłania zgłoszenia do innego działu"