  • 21. Data: 2008-12-08 15:10:12
    Temat: Re: [blog] TPSA liczy na wor pieniędzy z podatków...
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Marcin Kuczera napisała na pl.internet.polip:

    > zależy kto co lubi.
    > Jeden lubi się wypisywać z RBLi i słuchać marudzenia klientów że łącze
    > chodzi do dupy itd, a inny zablokuje co nieco a powyższych spraw nie
    > bedzie musiał rozwiązywac z odpowiednią częstotliwością.
    >
    > W przypadku klientów końcowych obie strony lepiej wyjdą jak się im
    > zablokuje przynajmniej te porty na których windowsy łapią wirusy.

    Mhm. A potem biedny użytkownik kombinuje, przestawia porty, zmienia
    configi i nie działa. W końcu dzwoni do dostawcy i dostaje białej
    gorączki, bo ktoś zablokował mu dostęp bez informowania o tym.

    Nie lepiej wykrywać nadmierny ruch i blokować takiego, wysyłając mu
    odpowiednie info?

    Marcin Kocur

  • 22. Data: 2008-12-08 16:04:43
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    Marcin Kocur wrote:

> [...]
    > gorączki, bo ktoś zablokował mu dostęp bez informowania o tym.
    >
    > Nie lepiej wykrywać nadmierny ruch i blokować takiego, wysyłając mu

    no, lepiej, zawsze lepiej.
    Dajmy na to zrób to na interfejsie 10Gbit/s..
    Sorry, ale jak dla mnie nikt duży sie w to nie bawi, zbyt drogie.
    Łatwiej i taniej jest obsłużyć tego jednego któremu coś nie działa
    niż grzebać w ruchu i się bawić w komunikaty/telefony.

    Marcin