    From: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: black list na słowa w SMS w Polsce
    Date: Tue, 10 Jan 2012 22:23:41 +0100

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:p7u0goushrzc$.dlg@lepper.institute.com...

    > Oraz posty Koliny w usenecie razem z jej karmicielami, jak Ty.
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł
    > "robbo"
    > Kamiński aka Jan Strybyszewski

    Nie wiem kto to jest Kolina, pewnie jakis trol, ale obojętnie czy jest nim,
    czy nie - to krew mnie zalewa, jak widzę takie kwiatki językowe.
    Czy to słuszna ocena ze strony "wyjadacza usenetu" mojej odpowiedzi jako
    "dokarmianie" (była to pierwsza i jedyna odpowiedź w wątku) to już sam sobie
    po cichu sobie odpowiedz, ale proszę nie odpowiadaj tutaj, bo co niektórzy
    uznają to za rzeczywiste dokarmianie trola.

    Pozdrawiam, Krzysiek