  • Data: 2010-01-28 20:41:16
    Temat: bios nagrywarki - problem
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa> szukaj wiadomości tego autora

    mam starą nagrywarkę DVD (medel LDW-811S) działą do dzisiaj świetnie, ale
    ostatnio posłuchałem rady znajomego przygłupa i wgrałem jej najnowszy bios
    licząc że zacznie mi szybciej nagrywać i obsługiwać nowe rodzaje płyt, ale
    okazało się że nagrywarka po uaktualnieniu biosu nagrywa z szybkością dwa
    razy mniejszą niż poprzednio:O(
    na dodatek jak chcę wgrać starszą wersję biosu to program nagrywający
    wyświetla mi komunikat że to nimożliwe bo obecna wersja biosu jest nowsza:O(
    ma ktoś pomysł jak przywrucić poprzednią sprawność leciwej nagrywarki?:O)