  • 1. Data: 2009-05-17 13:11:39
    Temat: bezprzewodowy czujnik temperatury na 433MHz
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    pare postow wyzej by watek o tym jak odczytac z PC dane przesynalane
    na 433 MHz.

    A jak daloby sie odczytac dane z czujki temperatury - takie
    bezprzewodowe, co najczesciej w stacjach pogodowych sa wykorzystywane?

    Zalozenie: kupujemy gotowe czujki temperatury (tu nie kombinujemy),
    ale potrzebujemy zbudowac strone obiorcza w wersji:

    1. podlaczana do PC - reszta w sofcie

    2. niezalezny mikrokontroler - wiadomo, trzeba napisac kod.

    Sa moze gdzie juz jakies gotowe schematy, uklady itp?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-05-17 18:19:07
    Temat: Re: bezprzewodowy czujnik temperatury na 433MHz
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > 2. niezalezny mikrokontroler - wiadomo, trzeba napisac kod.
    >
    > Sa moze gdzie juz jakies gotowe schematy, uklady itp?

    A wiesz jakie dane wysyla nadajnik?

    Bo schemat to... odbiornik 433MHz, zasilacz 5V i miedzymordzie na LPT czy
    RS232 czy USB.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2009-05-17 19:26:24
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 17 May 2009 20:19:07 +0200, "Irokez" <h...@o...pl> wrote:

    >A wiesz jakie dane wysyla nadajnik?

    no wlasnie nic nie wiem na ten temat. To musi byc jakis tam standard
    (dla tych czujek), bo jest wielu producentow.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2009-05-17 19:29:33
    Od: a...@p...pl

    http://bertrik.sikken.nl/433mhz/index.html

    tu jest co, co zostalo zarejstrowane

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2009-05-17 20:59:22
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    > http://bertrik.sikken.nl/433mhz/index.html
    >
    > tu jest co, co zostalo zarejstrowane

    Czyli jakis juz trop masz, teraz zarejestruj co tam Twoja stacja nadaje i do
    dziela.

    Mnie czeka to samo za jakis czas.

    --
    Irokez