  • 1. Data: 2010-10-10 06:27:56
    Temat: bezpłatne programy tv na pc
    Od: "stefan" <d...@p...onet.pl>

    czy jest możliwe oglądanie programów 1,2,TVN. Czy jest dobry taki program -
    proszę o opinie i rady .Stefan

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5518
    (20101009) __________

  • 2. Data: 2010-10-10 08:47:12
    Temat: Re: bezpłatne programy tv na pc
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela, 10 października 2010 11:40, pawell32 wyraził następujacą
    opinię:

    > bezpłatnie nie.

    No jak nie?
    Ja oglądam wymienione programy bezpłatnie za pomocą bezpłatnego TVtime a wg
    pewnych interpretacji nawet abonamentu nie muszę płacić ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 3. Data: 2010-10-10 09:40:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 4. Data: 2010-10-10 09:49:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > bezpłatnie nie.

    A dlaczego nie?
    Pytanie raczej gdzie pytający mieszka.
    Dobre 20% ludności kraju jak najbardziej może mieć bezpłatnie.

  • 5. Data: 2010-10-10 12:55:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > A dlaczego nie?
    > Pytanie raczej gdzie pytający mieszka.
    > Dobre 20% ludności kraju jak najbardziej może mieć bezpłatnie.

    masz rację o tym zapomiałem, bo ja nie mam :-(
    chyba mieszkam w gorszej Polsce...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux