  • 71. Data: 2014-07-14 10:10:40
    Temat: Re: bezplatna A2
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Jul 2014 07:11:28 +0200 osobnik zwany dddddddd
    napisał:

    > i jak

    powyżej. Sam to zacytowałeś :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 72. Data: 2014-07-14 10:13:51
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    dddddddd pisze:

    > bo wystarczy
    >
    > A teraz mówisz, że przez kilka dni nawet nie
    >

    > gdzie to wyczytałeś?

    Z praktycznego doświadczenia:
    obiekt wartości kilka mln(rozbudowa szkoły, kilka dni do odbioru,
    ostatnie sprawdzenia i podłaczenia, i okazuje sie brak jednej żyły (ktos
    połozył 2x zamiast 3x). Prosta pomyłka, która przeszła wszystkie(?)
    sprawdzenia robót zanikowych itp...Na na jedynej możliwej trasie kabla
    własnie konczy sie układanie wielkoformatowych płyt z konglomeratu... :-).
    Zgadnij, ile kosztuje uzupełnienie pomyłki i przesunięcie terminu
    odbioru.... :-)
    Jak sie dowiesz, to wyleczysz sie z prowizorek, i prowizorycznych
    fachowców. Dlatego napisano, że jestes odważny. Przypadek skrajny ale
    wcale nie nierealany.

    pozdrawiam
    Michał

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 73. Data: 2014-07-14 10:21:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-14 06:17, Użytkownik Shrek napisał:

    > Bo nikomu do głowy nie przychodzi, że to piekarz nie elektryk. Idź do
    > Skanskiej z bandą piekarzy na budowę, to zobaczysz.

    Bo nie ma znaczenia kto ten kabel kładzie. Ważne jest aby położyli
    i podłączyli tak jak trzeba. A uprawnienia sprawdzają tym którzy
    muszą je posiadać.

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2014-07-14 10:34:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-14 10:13, Użytkownik MichałG napisał:

> [...]
    > Jak sie dowiesz, to wyleczysz sie z prowizorek, i prowizorycznych
    > fachowców. Dlatego napisano, że jestes odważny. Przypadek skrajny ale

    Jak zleceniodawca nie oszczędzał to ma podwykonawcę odpowiedzialnego
    za elektrykę i ponoszącego koszty pomyłek co oznacza że to podwykonawca
    ma problem.
    Ale najczęściej żeby oszczędzić wynajmowano mała firemki do konkretnych
    zadań które odbierano i płacono po wykonaniu i to główny wykonawca
    ma problem. Na własną prośbę zresztą.
    Tak to wygląda z mojego doświadczenia: przychodzi na koniec kolejny
    fachowiec elektryk pomierzyć rezystancję izolacji i zgłasza że połowa
    położonego kabla ma niewłaściwą (za małą) średnicę. I zaczyna się
    sajgon. :-)

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2014-07-14 10:46:09
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Adam wrote:

    > Jakby dobrze policzyć, to za okupacji szybciej autostrady (i drogi) były
    > budowane niż teraz. A były budowane ręcznie, praktycznie bez maszyn.
    > Betonowe. Stoją w dobrym stanie do dziś. Qrde :(

    Czy chciałbyś być wśród tych co budowali autostrady za okupacji? Obawiam
    się, że długo byś nie popracował, a ta praca nie zakończyła by się
    przejściem na emeryturę.

  • 76. Data: 2014-07-14 11:02:32
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-07-14 10:10, masti pisze:

    > powyżej. Sam to zacytowałeś :)

    powyżej odnosiło się do 'i tak 500 razy' - bo nie wymaga to siedzenia
    komuś nad głową, ale sprawdzić i tak trzeba (jeżeli widzisz że sobie
    radzi wystarczy raz dziennie - dzień pomyłki do nadrobienia to niewiele)

    Łukasz

  • 77. Data: 2014-07-14 11:10:48
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-07-14 10:13, MichałG pisze:

> [...]
    > Jak sie dowiesz, to wyleczysz sie z prowizorek, i prowizorycznych
    > fachowców. Dlatego napisano, że jestes odważny. Przypadek skrajny ale

    to napisz jeszcze kto zawinił i czy aby na pewno nie miał uprawnień
    (dzięki czemu nazwalibyście go elektrykiem a nie murarzem).
    Skoro taka pomyłka to znaczy że nikt tego nie sprawdził więc bardziej
    prawdopodobne że błąd zrobił "elektryk", bo robotę wykonaną przez
    "murarza" ktoś by wcześniej sprawdził...

    Łukasz

  • 78. Data: 2014-07-14 11:18:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Jul 2014 10:46:09 +0200, Poldek napisał(a):

    > Czy chciałbyś być wśród tych co budowali autostrady za okupacji? Obawiam
    > się, że długo byś nie popracował, a ta praca nie zakończyła by się
    > przejściem na emeryturę.

    Za okupacji ich chyba nie budowali - mieli wazniejsze rzeczy do
    budowania. Wczesniej ... trudno powiedziec - wiezniowie z kacetow, czy
    bezrobotni w ramach prac publicznych. To zdaje sie byl pomysl Hitlera
    na bezrobocie.

    A i do KL trafialo sie poczatkowo za przestepstwa kryminalne,
    propagowanie komunizmu i homoseksualizm.

    J.

  • 79. Data: 2014-07-14 11:22:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Jul 2014 10:13:51 +0200, MichałG napisał(a):
> [...]
    > Jak sie dowiesz, to wyleczysz sie z prowizorek, i prowizorycznych
    > fachowców. Dlatego napisano, że jestes odważny. Przypadek skrajny ale

    No ale co - piekarzy zatrudniali, czy cala mase elektrykow z
    "uprawnieniami" ?

    J.

  • 80. Data: 2014-07-14 11:43:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Jul 2014 11:02:32 +0200 osobnik zwany dddddddd
    napisał:

    > powyżej odnosiło się do 'i tak 500 razy' - bo nie wymaga to siedzenia
    > komuś nad głową, ale sprawdzić i tak trzeba (jeżeli widzisz że sobie
    > radzi wystarczy raz dziennie - dzień pomyłki do nadrobienia to niewiele)

    odnosiło się do 500 razy. Stwierdziłeś, że nie ma potrzeby bo wystarczy
    raz na parę dni.