  • 21. Data: 2014-04-30 14:34:22
    Temat: Re: bezpieczniki
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2014-04-30 10:55, J.F pisze:

    > Trudno powiedziec, bo w mieszkaniu kupa bezpiecznikow a skrzynka
    > zamurowana,
    > liczniki w zamknietej szafie ... i patrzac przez szybke to wydaje mi sie
    > ze przedlicznikowe sa zaplombowane.

    I tu jest pies pogrzebany. Bez dogadania się z ZE raczej nic nie załatwisz.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 22. Data: 2014-04-30 15:40:08
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2014-04-27 12:40, J.F. pisze:

    > Ech ta elektryka.
    > Ktos przy montazu kuchni przypadkiem zwarl faze z PE.
    > Efekt wizualny byl ponoc potezny ... ale nie pomogla roznicowka
    > (choc zadzialala). Nie pomogl bezpiecznik gniazda - fakt, duzy, 3f.
    > Musial sie jeszcze spalic bezpiecznik przedlicznikowy.
    >
    > No i jak tu zrobic jaka hierarchie, zeby sie palil ostatni/najmniejszy
    > bezpiecznik przy obwodzie, a nie glowny ?
    >
    > J.

    Do dupy bezpieczniki, w instalacjach przemyslowych ktore montuje w
    szkoplandii zawsze sprawdzam na zwarcie PE i N przed montazem
    czegokolwiek i zawsze leci pierwsza z brzegu roznicowka.

  • 23. Data: 2014-04-30 18:02:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LeonKame" napisał w wiadomości
> [...]

    >szkoplandii zawsze sprawdzam na zwarcie PE i N przed montazem
    >czegokolwiek i zawsze leci pierwsza z brzegu roznicowka.

    Ale zaraz - zwierasz PE z N ? To oczywiste ze wyskakuje tylko
    roznicowka
    (niekoniecznie jedna i niekoniecznie pierwsza z brzegu).

    Zewrzyj faze do PE, albo do N ..

    J.