  • 41. Data: 2011-09-27 00:06:47
    Temat: Re: baza zdjec z fotoradarow
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello John,

    Monday, September 26, 2011, 11:51:40 PM, you wrote:

    > No właśnie niespecjalnie trzeba. Ale to tylko przykład był. Jeśli podam
    > inny, że to coś podobnego do publicznego podania swojego adresu email to
    > bardziej dotrze ?

    Ale adres e-mail należy podawać publicznie. Ja ten podaję od 15 lat.

    > To dopiero jest piramidalna bzdura. Przecież właśnie SWOICH nie
    > wstydzą się a że nie podają urzędowych ....

    Ty masz inne "swoje" imię i nazwisko a inne "urzędowe" (cokolwiek to
    oznacza)?

    > jak nie było internetu podawali, może do nich coś dotarło.

    Jestem sporo starszy od Internetu i od samego początku podaję w
    Sieciach swoje prawdziwe dane. Nie zauważam problemów.

    Bardziej męczy mnie spam telefoniczne na numer stacjonarny, który też
    jest starszy od polskiego Internetu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 42. Data: 2011-09-27 09:00:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Sep 2011, John Kołalsky wrote:

> [...]
    > że to coś podobnego do publicznego podania swojego adresu email to bardziej

    Poświeć objaśnieniem, bo niezbyt rozumiem co masz na myśli.
    Czy Ty aby nie zakładasz że tekst otrzymany na email traktujemy
    z definicji jak prawdę objawioną i np. na "wskazófkę" (korekta
    nie poprawiać) żeby zmienić konto na które należy wnosić
    opłaty za gaz potraktuję poważnie?

    Dopisuję się do pytania (bo odpowiedzi nie było).
    A, możesz dopisać CC na maila, dojdzie (ale nie zawsze czytam na
    bieżąco :P).

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2011-09-27 09:25:53
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-26 17:20, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > A onet pokazuje widok z okna sąsiada ?

    A okno pokazuje onet? Co za bezsensowne pytanie.

    A.

  • 44. Data: 2011-09-27 11:59:36
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-27 09:25:53 +0200, Arek <a...@a...pl> said:

    > A okno pokazuje onet? Co za bezsensowne pytanie.

    Nie, to pytanie wpisuje się w klimat debilnej dyskusji na temat, czy
    coś, co nie jest daną osobową, winno być traktowane jak dana osobowa,
    bo komuś się wydaje, że coś, co nie jest daną ososową, jest nią wbrew
    ustawie.

    To wyjaśnienie również się wpisuje w klimat dyskusji.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 45. Data: 2011-09-27 17:20:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl>

    > Ale adres e-mail należy podawać publicznie. Ja ten podaję od 15 lat.

    Nie, adresu nie należy podawać publicznie. Ja nie podaję z 10 lat.

    > Ty masz inne "swoje" imię i nazwisko a inne "urzędowe" (cokolwiek to
    > oznacza)?

    To samo (cokolwiek to oznacza).

    > Jestem sporo starszy od Internetu i od samego początku podaję w
    > Sieciach swoje prawdziwe dane. Nie zauważam problemów.

    15 lat temu też podawałem, ale mi przeszło. Zauważyłem problem.

    > Bardziej męczy mnie spam telefoniczne na numer stacjonarny, który też
    > jest starszy od polskiego Internetu.

    Nie wiem o co Ci chodzi. Nie podawaj publicznie swojego numeru i tyle. Mnie
    nie spamują.

  • 46. Data: 2011-09-27 17:47:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Poświeć objaśnieniem, bo niezbyt rozumiem co masz na myśli.

    Znaleźli się fanatycy publicznego podawania emaila

  • 47. Data: 2011-09-27 17:59:37
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/09/2011 16:47, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Znaleźli się fanatycy publicznego podawania emaila

    Czekaj, bo nie rozumiem. Co ma podawanie emaila do strony, na której
    wpisuje się numery rejestracyjne?

    Pytanie pomocnicze - ostrzeganiu przeciw czemu ta strona ma służyć,
    przeciwko podawaniu numerów samochodu oglądanego codziennie przez
    tysiące ludzi?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 48. Data: 2011-09-27 18:56:58
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 17:59, kamil pisze:

> [...]
    >

    > Pytanie pomocnicze - ostrzeganiu przeciw czemu ta strona ma służyć,
    > przeciwko podawaniu numerów samochodu oglądanego codziennie przez

    Ja na megrimsa miejscu juz bym sie bal, ze mafia cypryjskich zlodziei
    czycha na jego AMG ;) Moze zaszyja mu w fotelach 100kg kokainy i
    zadzwonia, ze sie merc znalazl na Cyprze, do odbioru ;)
    Bo mojego 20-letniego Audi to nawet czasem nie zamykam na ulicy :) A pod
    domem stoi caly czas otwarte. Chcecie adres? ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 49. Data: 2011-09-27 21:48:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello John,

    [...]

    > Nie, adresu nie należy podawać publicznie.

    Dlaczego? Jak mają się z Tobą skontaktować ludzie, którzy mają taką
    potrzebę?

    > Ja nie podaję z 10 lat.

    Ale to tylko i wyłącznie Twój wybór. Ja Cię o adres pytać nie będe.

    > To samo (cokolwiek to oznacza).

    No to wyjaśnij, o co Ci chodzi wyżej, skoro to to samo.

    > 15 lat temu też podawałem, ale mi przeszło. Zauważyłem problem.

    Opowiedz o tym.

    > Nie wiem o co Ci chodzi. Nie podawaj publicznie swojego numeru i tyle. Mnie
    > nie spamują.

    Ależ ten numer był kiedyś w książce telefonicznej. Ale to było w
    czasach, gdy jeszcze o spamie nikt w Polsce nie słyszał.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 50. Data: 2011-09-28 00:06:43