  • 1. Data: 2011-03-16 13:45:35
    Temat: Nie umiem wyslac smsa do Niemiec
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    Moze to zabrzmi smiesznie ale mi nie wychodzi.

    Kierunkowy to 0049, komorka zaczyna sie od 0163, dalej 7 cyfrowy numer
    wlasciwy. Jak to razem poskladalem w 0049 0163 XXXXXXX to nie dochodzi.
    Wyrzucilem zero ze srodka, tez nie dochodzi. Jak powinien byc zapisany
    numer do Niemiec?

    Waldek.

    --

    www.waldek.sewera.pl

  • 2. Data: 2011-03-16 13:49:14
    Temat: Re: Nie umiem wyslac smsa do Niemiec
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-16 14:45, Waldemarrr pisze:
> [...]
    > wlasciwy. Jak to razem poskladalem w 0049 0163 XXXXXXX to nie dochodzi.
    > Wyrzucilem zero ze srodka, tez nie dochodzi. Jak powinien byc zapisany

    spróbuj
    +49163XXXXXXX

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-03-16 16:05:03
    Od: anluk <a...@i...pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 14:45:35 +0100, Waldemarrr napisał(a):

    > Moze to zabrzmi smiesznie ale mi nie wychodzi.
    >
    > Kierunkowy to 0049, komorka zaczyna sie od 0163, dalej 7 cyfrowy numer
    > wlasciwy. Jak to razem poskladalem w 0049 0163 XXXXXXX to nie dochodzi.

    Powinno być +49163xxxxxx..

  • 4. Data: 2011-03-16 18:51:50
    Od: "Waldemarrr" <w...@g...pl>

    > Powinno być +49163xxxxxx..

    Probowalem. Nie dochodzi. Moze mam zly numer? Komorki po niemieckiej stronie
    sa 7 cyfrowe? Taki numer dostalem oprocz prefiksu operatora.

    Waldek.

  • 5. Data: 2011-03-16 20:16:22
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Probowalem. Nie dochodzi. Moze mam zly numer? Komorki po niemieckiej stronie
    > sa 7 cyfrowe? Taki numer dostalem oprocz prefiksu operatora.

    Coś za krótki ten numer, tak na mój gust. Zwykle numery komórkowe w .de
    mają 10 lub 11 cyfr (bez 0), ale... nie wykluczam, że trafią są krótsze
    lub dłuższe, tam nie ma stałej długości numeru.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2011-03-16 22:27:22
    Od: "Waldemarrr" <w...@g...pl>

    Wyjasnilo sie, wysylalem dobrze tylko telefon byl caly dzien wylaczony,
    dlatego nie dochodzilo.

    Dzieki za wsparcie, Waldek.

  • 7. Data: 2011-03-19 15:51:41
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-03-16 23:27, Waldemarrr pisze:
    > Wyjasnilo sie, wysylalem dobrze tylko telefon byl caly dzien wylaczony,
    > dlatego nie dochodzilo.
    >
    > Dzieki za wsparcie, Waldek.

    ach so, trzeba o ile się da ustawić raporty doręczenia, wtedy będziesz
    wiedział, że jeszcze "pending" ;P