  • 51. Data: 2015-11-15 13:21:40
    Temat: Re: autostradą pod prąd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Nov 2015 14:39:03 +0100, Michał Jankowski napisał(a):

    > Czyli jednak przejechali pod prąd ponad 15 kilometrów. Niesamowite.

    Czekaj czekaj - bo gdzie wjechali to nie wiadomo.
    Tym dzikim wjazdem ?
    Z jednej strony malo prawdopodobne, z drugiej ... innymi tez malo
    prawdopodobne.

    Mogli sie pomylic na skrzyzowaniu kolo Czartku.

    Ale w niedziele, 2 listopada, o 5:30 ruch mogl byc na tyle maly, ze
    sie tych 15 km dalo ...

    J.

  • 52. Data: 2015-11-15 13:37:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Nov 2015 10:20:42 +0100, Shrek napisał(a):

    > Myślę, że się mylisz. Chyba, że ktoś w nich wmusił ten alkohol siłą.

    No, picie u nas nie jest zabronione.
    Z tym, ze malo osob prowadzi w takim stanie, ze nie wie co robi -
    wiekszosc mimo promili wie, ze jezdzic po pijaku nie wolno ... a
    jednak prowadzi.

    Choc jesli ktos ma w planach powrot samochodem, to nie powinien w
    ogole zaczynac, to by sie do "urwania filmu" nie doprowadzil.

    Tak czy inaczej dyskusja jest jalowa - sady, kodeks, spoleczenstwo i
    Kosciol nie znaja u nas litosci dla pijanych kierowcow.

    J.

  • 53. Data: 2015-11-15 13:47:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15.11.2015 o 13:37, J.F. pisze:

    > Tak czy inaczej dyskusja jest jalowa - sady, kodeks, spoleczenstwo i
    > Kosciol nie znaja u nas litosci dla pijanych kierowcow.

    Ale znają dla ich pasażerów, a powinni odpowiadać podobnie, o ile do
    jazdy nie zostali zmuszeni.

  • 54. Data: 2015-11-15 16:10:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.11.2015 13:37, J.F. wrote:

    > No, picie u nas nie jest zabronione.

    Za to picie i kierowanie samochodem tak.

    > Tak czy inaczej dyskusja jest jalowa - sady, kodeks, spoleczenstwo i
    > Kosciol nie znaja u nas litosci dla pijanych kierowcow.

    Zwłaszca Kościół;)

    Shrek.

  • 55. Data: 2015-11-15 17:08:01
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2015-11-15 o 13:21, J.F. pisze:

    > Czekaj czekaj - bo gdzie wjechali to nie wiadomo.

    Musieli wjechać jeszcze na nie-autostradzie, bo na węźle Piotrków Płd.
    to sobie nie wyobrażam.

    > Tym dzikim wjazdem ?
    > Z jednej strony malo prawdopodobne, z drugiej ... innymi tez malo
    > prawdopodobne.

    Jeśli najbliższym dyskoteki dzikim zjazdem to nawet 19 kilometrów
    wychodzi...

    > Mogli sie pomylic na skrzyzowaniu kolo Czartku.

    A to jest gdzie?

    MJ

  • 56. Data: 2015-11-15 18:22:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Nov 2015 17:08:01 +0100, Michał Jankowski napisał(a):

    > Musieli wjechać jeszcze na nie-autostradzie, bo na węźle Piotrków Płd.
    > to sobie nie wyobrażam.

    Jesli masz na mysli S8-A1, to chyba niemozliwe, jesli A1-74 z
    Belchatowa ... mozna w miare latwo, tylko trzeba w tym miejscu na lewy
    pas zjechac
    https://www.google.pl/maps/@51.4125951,19.6203469,18

    ewentualnie tu
    https://www.google.pl/maps/@51.4085815,19.6334597,3a
    ,75y,152.17h,85.66t/data=!3m6!1e1!3m4!1sdLPlSjDbWGEE
    yBfp2HIOaQ!2e0!7i13312!8i6656
    wpasc na pomysl skretu ostro w lewo, "na drugi pas".

    O tyle dobry pomysl, ze z tej Woli Krzysztoporskiej to wypadaloby
    pojechac na polnoc wlasnie do dk74.

    > Jeśli najbliższym dyskoteki dzikim zjazdem to nawet 19 kilometrów
    > wychodzi...
    >>
    > A to jest gdzie?

    Kawalek na poludnie
    https://www.google.pl/maps/@51.3216668,19.5816825,16

    Jesli dobrze widze - najblizszy od Woli wjazd na A1, nie liczac tego
    dzikiego.

    No chyba ze na wezle A1-12 jakies prace trwaja i tam pomylili.

    J.

  • 57. Data: 2015-11-15 22:24:42
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 15 Nov 2015 17:08:01 +0100, Michał Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Musieli wjechać jeszcze na nie-autostradzie, bo na węźle Piotrków Płd.
    >to sobie nie wyobrażam.

    A ja sobie wyobrażam. Bo sam widziałem takiego mistrza, właśnie tam.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 58. Data: 2015-11-15 22:28:08
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 15 Nov 2015 18:22:25 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Kawalek na poludnie
    >https://www.google.pl/maps/@51.3216668,19.5816825,1
    6z

    >Jesli dobrze widze - najblizszy od Woli wjazd na A1, nie liczac tego
    >dzikiego.

    Raczej kawałek na południe nie jechali. Obstawiam wyjazd przez teren
    byłej stacji paliw. Najkrócej.

    PS. O jakim węźle 12-a1 piszesz?

  • 59. Data: 2015-11-15 23:19:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Nov 2015 22:28:08 +0100, j...@i...pl napisał(a):
    > On Sun, 15 Nov 2015 18:22:25 +0100, "J.F."
    16z
    > Raczej kawałek na południe nie jechali. Obstawiam wyjazd przez teren
    > byłej stacji paliw. Najkrócej.

    Trzeba znac. Miejscowi nie byli.
    Ale moze znali. Tylko co - znali, a nie wiedzieli, ze pod prad ?

    > PS. O jakim węźle 12-a1 piszesz?

    No tym

    J.

  • 60. Data: 2015-11-16 00:11:21
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 15 Nov 2015 23:19:59 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Trzeba znac. Miejscowi nie byli.
    >Ale moze znali. Tylko co - znali, a nie wiedzieli, ze pod prad ?

    Pewnie pierwszy raz tam nie byli.

    >No tym
    >http://www.openstreetmap.org/#map=15/51.5475/19.607
    2